DMS yra vienas iš labiausiai gendančių dyzelinės pavaros sistemos elementų. Labai dažnai į dirbtuves atvyksta klientai, kurie kaltina detalių gamintoją ar mechaninių sudėtinių dalių gamyklą. Tuo tarpu priežastis dažnai slypi kitur, o gedimo priežastis – automobilio naudotojo elgesys vairuojant.
Žemiau pateikiami keturi dalykai, į kuriuos reikėtų paaiškinti dirbtuvių klientui, kai jis skundžiasi sugedusios detalės kokybe arba nekompetentinga mechaninių sudėtinių dalių gamykla. Prieš pradedant diskusiją, verta užduoti keletą klausimų apie automobilio naudojimą ir priversti klientą susimąstyti, kaip automobilis naudojamas.
1. Ar vairavimas yra tolygus?
Siekiant užtikrinti didesnį DMS ilgaamžiškumą, kiekvienoje pavaroje turi būti naudojamas tinkamai variklio sūkių skaičius. Verta vengti staigių pagreičių ir trūkčiojimų esant mažam sukimo momentui. Taip yra dėl vibracijos, kurią variklis sukuria greitėjant nuo mažo sukimo momento. Tai reiškia, kad perkraunami atskiri pavaros perdavimo elementai. Tai viena iš dažniausiai pasitaikančių gedimų priežasčių, dėl kurių klientai patenka į dirbtuves.
2. Variklio „dusinimas“
Neigiamą poveikį gali turėti ir dažnas variklio „dusinimas“. Maži sūkiai sukelia automobilio vibraciją. Ilgalaikis ekstremalus važiavimas, kurio metu sankaba veikia slystant, sukelia antrinės DMS masės perkaitimą, o tai savo ruožtu pažeidžia abipusius rato guolius ir keičia amortizacinio tepalo konsistenciją – kaip dėl aukštų temperatūrų, tepalas sukietėja, trukdo veikti amortizatorių sistemos spyruoklėms. Tai yra elementas, į kurį verta atkreipti dėmesį asmeniui, kuris atvyksta pakeisti DMS.
3. Variklio užvedimas ir išjungimas, tik išjungus pavarą
Nepamirškite užvesti variklio nuspaudę sankabą, taip išvengsite smagračio trūkčiojimo. Galimas daiktas, kad apsilankymo dirbtuvėse priežastis slypi būtent čia. Taip pat svarbu, kad variklis būtų išjungtas išjungus pavarą. Dėl šios priežasties automobilis nebus veikiamas staigių, su sankabos nepaspaudimu susijusių trūkčiojimų.
4. Vairavimas spūstyse ir mieste
Svarbi taisyklė, kurią dažnai pamiršta dirbtuvėse besilankantys žmonės – kuo mažiau spausti stabdžių pedalą, nebent, žinoma, tai būtina. Yra žinoma, kad mes dažniausiai trūkčiojame automobilį pradedami važiuoti ir stabdydami. Įrodyta, kad „dviguba masė“ automobiliuose, naudojamuose maršrutuose, veikia kelis kartus ilgiau nei važinėjančiuose po miestą, veikiama nuolatinio stabdymo ir starto prie šviesoforų ir kamščiuose.
DMS gedimas dažniausiai atsiranda dėl netinkamo automobilio naudojimo. Verta atkreipti į tai kliento, kuris atvyksta į mūsų dirbtuvę, dėmesį. Reikia atsiminti, kad tokia saujelė mūsų klientui pateiktos informacijos padės sukurti gerus santykius tarp kliento ir dirbtuvės. Dalijimasis žiniomis – puiki proga būti gerai įsimintam, o tai lems ilgalaikį bendradarbiavimą ateityje.
Komentarai