Greičiau nereiškia geriau

13 lapkričio 2012, 23:00

Uždegimo laidų keitimas nėra sudėtingas darbas, dažniausiai atliekamas rudens – žiemos sezonu. Nors pakeisti uždegimo laidus nėra sudėtinga, netinkamas laidų keitimas gali sutrumpinti jų eksploatacijos laiką arba net priversti klientą grįžti atgal į servisą.

Kartu, bet atskirai

Jei sugedo vienas iš laidų, galima tikėtis, kad neužilgo suges ir kiti laidai. Siekiant išvengti pakartotino gedimo, rekomenduojama keisti visą laidų komplektą. Reikia atkreipti dėmesį į laidų svarbą varikliui, todėl gamintojai rekomenduoja laidus keisti kas 3 – 4 metus arba kas 50 000 km. Automobiliuose varomuose LPG ar CNG dujomis, rekomenduojama laidus keisti kas 30 000 km.

Laidus rekomenduojama keisti jei net ant senų laidų nesimato nusidėvėjimo požymių.

Nors greičiausias remonto būdas yra tiesiog atjungti senus laidus ir sumontuoti naujus laidus, tokiu būdu yra lengviausia padaryti klaidą. Rekomenduojama keisti laidus po vieną: paimti naują laidą, kurio ilgis panašiausias į seno laido ilgį ir sumontuoti jį į ta pačią vietą, esančią variklio skyriuje. Tada pakeisti kitą laidą. Tokiu būdu neprarasite laiko (ypač naujesniuose automobiliuose), kurio reikia numontuojant detales trukdančias pakeisti visą laidų komplektą vienu metu.

Laidai ir žvakės

Uždegimo laidai yra sudėtingai prieinami, ypač naujesniuose automobiliuose. Reikia nuimti variklio dangtį bei kai kurias variklio dalis, dažnai reikia laukti kol atvės variklis, kad nesusižaloti laidų keitimo metu. Esant tokiai situacijai, reikėtų pagalvoti apie tai, kad kartu apsimokėtų pakeisti ir uždegimo žvakes. Kartu keisdami ir uždegimo žvakes, išvengtumėte bereikalingo darbo ir laiko gaišimo, nes greičiausiai ne už ilgo reikės keisti ir žvakes.

Ne tik rudenį ir žiemą

Nors ruduo ir žiema yra uždegimo sistemos gedimo sezonas, problemų gali iškilti ir pavasarį bei vasarą. Pasibaigus žiemai reikėtų nuvalyti druskas nuo variklio skyriaus, kiek tai yra įmanoma ir pasiekiama. Taip pat reikėtų nuvalyti laidus, kadangi jie susiduria su karšta temperatūra ir kartais tepalais.

Pagrindai, kurių reikėtų nepamiršti:

• Nenuiminėti žvaklaidžių traukiant už laidų.

• Žvaklaidžių metalinis galiukas turi užsispausti ant žvakės arba paskirstymo ritės, nes kitaip įkaitęs oras gali žvaklaidį atjungti.

• Nepamirškite, kad neteisingas žvaklaidžių montavimas, gali sukelti „žiežirbos šokinėjimą“ ir sudeginti guminę apsaugą.

Komentarai

Komentarų nėra. Būkite pirmas!