„Toyota“ kuria variklį su nauja Direct Shift-CVT pavarų dėže

7 birželio 2018, 0:31

Ketvirta CVT bepakopės pavarų dėžės generacija yra skirta 2 litrų benzininiam lengvajam automobiliui. Abu komponentai  bus pagaminti TNGA santykinai modulinėje technologijoje (Toyota New Global Architecture).

Naujoji bepakopė pavarų dėžė turi paleidimo mechanizmą, kuris gali pagerinti pavarų dėžės efektyvumą važiuojant mažu greičiu, lyginant su esama CVT perdavimo sistema.

 Direct Shift-CVT – ketvirtos kartos bepakopės pavarų dėžės generacija

Nauja perdavimo sistema turi vadinamą startinį bėgį, susidedantį iš dantračių sistemos, kurie pagerina pavarų dėžės našumą, esant žemesnėms padėtims, kuomet diržo našumas yra sumažėjęs. Tai pašalina CVT pavarų dėžėms būdingą lėtą greičio didėjimą (ilgą įsibėgėjimą).

Išlaikomas tolygus padėčių pasikeitimas. Pavarų perjungimo sistema atitinkamu momentu persijungia iš krumplinės pavaros į diržu varomą pavarą. Modernizuotoje transmisijoje, esant aukštesnėms apsukoms, naudojamas pavaros diržas. Sistema taip veikia tam, kad būtų pagerintas diržo naudojimo efektyvumas ir leistų naudoti platesnį perdavimo diapozoną.

Startinis bėgis sumažino apkrovą pradinėje darbo fazėje, o tai leido sumažinti skriemulio dydį ir svorį. Siauresni diržo  skriemuliai reiškia, kad sumažėjo pavaros diržo darbo kampas nuo 11 iki 9 laipsnių ir dėl to 20 procentų padidėjo perjungimo greitis.

Greito degimo 2.0 variklis ir hibridinė sistema

Naujame lengvajame automobilyje panaudota greito degimo technologija ir paskirstymo mechanizmo kintamų fazių kontrolės sistema. Tai užtikrina didesnį šiluminį efektyvumą, atitinkamai 40 ir 41 procentu sumažėja energijos nuostoliai, susiję su išmetimo ir aušinimo sistemomis, mechaninių dalių judėjimu ir kitais aspektais.

Hibridinis lengvasis automobilis, turintis valdymo įtaisą (PCU) yra 20 % mažesnis ir 10 % lengvesnis už 1,8 litro automobilio modelį. Variklis turi naują uždegimo ritės konstrukciją su mažesniu laidų kiekiu, be to naudoja magnetinį plieną.

Modulinė „Toyota New Global Architecture“ sistema

TNGA yra palyginti naujas automobilių projektavimo ir gamybos standartizacijos metodas bei surinkimų linijų gamybos organizavimo metodas. Naujas gamybos procesas sukurtas siekiant įvesti modulinę sistemą – atskirų komponentų sujungimą į mazgus ir vienijančias platformas. Tikslas apriboti skirtingų dalių naudojimą atskiruose modeliuose. Modulinis sprendimas leis lengviau pritaikyti gamyklas atsižvelgiant į klientų poreikius.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!