Nevienalytis tuščiosios veikos darbas Volkswagen Transporter T6. Galima priežastis ir sprendimas.

17 liepos 2025, 21:29

Volkswagen T6 automobiliuose iš 2015–2019 metų, kurie turi keturių cilindrų 2.0 TDI variklius (žymėjimai CXFA, CXHA, CXGA, CXGB, CXGC, CXHB), gali kilti problemų su nevienalyte varomojo agregato veika iš karto po šalto paleidimo. Kai kuriais atvejais problemai priklauso variklio kontrolės lemputės įsižiebimas ir klaidų įrašymas valdymo bloke, susijęs su įsiurbiamu “netikru” oru. Hella specialistai atskleidžia, kur ieškoti šios problemos sprendimo.

Nevienalytis variklio darbas šilimo fazėje / variklis užgęsta po šalto paleidimo

Jei šaltas VW T6 2.0 TDI variklis užgęsta arba dirba nevienalytiškai po paleidimo, priežastis gali būti oro tiekimo sistemos sandarumo pažeidimas. Valdymo bloke gali būti įrašyti įvairūs klaidų kodai, susiję su “netikru” oru. Gali įsižiebti variklio kontrolės lemputė.

Reikia skirti ypatingą dėmesį oro debitmačio ir oro filtro sujungimui. Yra galimybė, kad sandarinimo žiedas yra pažeistas arba neteisingai sumontuotas.

Kad būtų išspręsta ši problema, reikia atskirti abu komponentus ir patikrinti sandarinimo žiedo montavimo teisingumą. Gali prireikti žiedo keitimo.

Kai kuriais atvejais gali nebūti sandarinimo žiedo. Jis buvo pamirštas sumontuoti ankstesnių techninės priežiūros ar remonto darbų metu.

šaltinis: HellaTechWorld

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!