„Textar“, stabdžių prekės ženklas, priklausantis pasaulyje pirmaujančiai stabdžių sprendimų gamintojai ‚TMD Friction‘, įgyvendinus išsamią mokymo ir techninės pagalbos programą, garantinių pretenzijų skaičius sumažėjo 12 proc.
Klientų poreikiams pritaikyti mokymai
„Textar“, turinti 11 instruktorių komandą, siūlo išsamius techninius mokymus, pritaikytus individualiems klientų poreikiams. Programa apima tiek tiesioginius užsiėmimus, tiek skaitmeninius kursus ir nuolatinę techninę pagalbą, padedančią klientams visame pasaulyje spręsti svarbiausius stabdžių dalių montavimo iššūkius.
„Techninė komanda reguliariai gaudavo pranešimų iš dirbtuvių ir platintojų apie sugedusius gaminius. Tačiau, kai šiuos atvejus ištyrėme vietoje, nustatėme, kad problema beveik visada kildavo dėl netinkamo surinkimo arba žinių trūkumo montuojant stabdžių detales“, – sakė jis. – aiškina Scott Irwin, TMD Friction techninio mokymo vadovas.
Įspūdingi rezultatai ir ateities planai
Vien 2024 m. „Textar“ jau apmokė 7837 žmones per 667 mokymo valandas. Mokymo programa sulaukė daugiau nei 2700 atsiliepimų, o jos vidutinis įvertinimas – 4,9 iš 5 žvaigždučių. Įmonė taip pat aktyviai remia švietimo sektorių – 2024 m. „Textar“ instruktoriai apsilankė daugiau nei 15 Jungtinės Karalystės technikos mokyklų.
„Norime suteikti mechanikams žinių, kad jie galėtų neatsilikti nuo transporto priemonių naujovių ir visada vadovautis geriausia praktika, kad stabdymas būtų saugesnis,“ – Scott pabrėžia. „Būdami pasauliniai stabdžių technologijų lyderiai, automobilių pramonės specialistų švietimą ir paramą jiems laikome savo atsakomybe.“
Autoservisai, kurie laikosi „Textar“ rekomendacijų, sulaukia mažiau klientų skundų, susijusių su triukšmu, vibracija ir svyravimais, kurie dažnai atsiranda dėl netinkamo montavimo. Glaudžiai bendradarbiaudama su platintojais ir autoservisais, įmonė veiksmingai derina mokymą su praktine technine pagalba, užtikrindama saugesnį stabdymą ir geresnes vairuotojų savybes.
Komentarai