„Continental“ uždaro gamyklas! Tęsiama automobilių pramonės darbuotojų atleidimų banga.

1 vasario 2025, 8:33

Pastaraisiais metais automobilių pramonė patyrė didelių permainų, kurios paveikė daugelio pagrindinių rinkos dalyvių veiklą. Viena iš jų – Vokietijos bendrovė „Continental“, kuri nusprendė uždaryti keletą savo gamyklų ir sumažinti darbo vietų skaičių.

Kaip pramonės krizė paveikė „Continental“?

2024 m. kovo mėn. bendrovė „Continental“ paskelbė apie planą konsoliduoti savo veiklą Reino-Maino regione Vakarų Vokietijoje. Vykdant šį procesą iki 2025 m. pabaigos bus uždarytos automobilių dalių gamyklos Schwalbacho ir Wetzlaro miestuose, todėl bus panaikinta apie 1 200 darbo vietų. Šių priemonių tikslas – pagerinti sąnaudų struktūrą ir sustiprinti bendradarbiavimą mokslinių tyrimų ir plėtros srityje.

2024 m. rugsėjį „Continental“ paskelbė apie sprendimą nutraukti spausdinimo ir kitoms pramoninėms reikmėms skirtų ritinėlių ir įvorių gamybą Valtershauzeno gamykloje Tiuringijoje. Šis sprendimas dėl sudėtingų rinkos sąlygų, didelės konkurencijos ir sąnaudų paveikė tik apie 20 šios gamyklos darbuotojų.

Dar viena darbuotojų atleidimo banga

2025 m. sausio mėn. bendrovė paskelbė apie planus panaikinti dar 200 darbo vietų Vetzlaro gamykloje, taigi iš viso atleista 360 iš 430 darbuotojų. Continental“ siūlo darbuotojams ankstyvo išėjimo į pensiją schemas ir galimybę pereiti dirbti pas kitus regiono gamintojus.

Taip pat verta paminėti planus iki 2027 m. pabaigos uždaryti Gifhorno gamyklą, o tai palies apie 450 iš 900 šioje gamykloje esančių darbo vietų. Šį sprendimą lėmė sparčiai augančios išlaidos automobilių pramonėje.

Be to, „Continental“ padalinys „ContiTech“ paskelbė apie tolesnius struktūrinius pokyčius 2025 m. dėl mažėjančios paklausos tokiuose sektoriuose kaip automobilių pramonė ir kasyba (lignito gavyba). Planuojama nutraukti gamybą Bad Blankenburgo (Tiuringija), Stolzenau (Žemutinė Saksonija) ir Moerso (Šiaurės Reinas-Vestfalija) gamyklose, taip pat nutraukti įrankių gamybą jungtinėje gamykloje Fohburge ir Geitaine (Saksonija). Be to, bus sumažinta būsimo nepriklausomo verslo segmento „Original Equipment Solutions“ (OESL) Hamburge veikla. Planuojant automobilių pramonės padalijimą, „Continental“ taip pat perkels gamybos liniją iš Hanoverio-Vahrenvaldo gamyklos į kitą automobilių pramonės gamyklą. Dėl šių sprendimų bus panaikinta apie 580 darbo vietų.

Visa automobilių pramonė išgyvena krizę?

Continental nėra vienintelis automobilių pramonės dalyvis, susiduriantis su iššūkiais, dėl kurių mažinamos darbo vietos. Vokietijos bendrovė „Bosch“ paskelbė apie planą atleisti daugiau kaip 5 000 darbuotojų ir dar 10 000 darbuotojų sutrumpinti darbo laiką. Sprendimas priimtas dėl automobilių pramonės krizės ir sumažėjusios automobilių dalių paklausos.

Panašių priemonių imasi ir „ZF Friedrichshafen“, kuri, reaguodama į besikeičiančias rinkos sąlygas, taip pat planuoja mažinti darbuotojų skaičių. Be to, „Voit“ paskelbė bankrotą – tai dar vienas sunkumų, su kuriais susiduria automobilių sektorius, ženklas.

Šie pokyčiai atspindi platesnę automobilių pramonės tendenciją, kai gamintojai, susidūrę su pasaulinės rinkos iššūkiais, yra priversti restruktūrizuoti ir optimizuoti sąnaudas.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!