Pastaraisiais mėnesiais „Toyota“ hibridinių modelių savininkai tapo naujos vagysčių bangos taikiniu. Vagys, anksčiau daugiausia dėmesio skyrę katalizatoriams, dabar vis dažniau vagia kitus labai svarbius komponentus. Dėl šios procedūros patiriama didelių finansinių nuostolių, o savininkams kyla iššūkis apsaugoti savo automobilius.
Hibridiniai automobiliai, kuriuose derinami vidaus degimo ir elektros variklių privalumai, labai išpopuliarėjo visame pasaulyje, taip pat ir Lenkijoje. Šios srities pradininkė „Toyota“ markė nuo 2004 m. Lenkijoje pardavė daugiau kaip 300 000 hibridinių automobilių. Deja, didėjantis šių transporto priemonių skaičius keliuose atkreipė vagių dėmesį ir jie nusitaikė į traukos akumuliatorius kaip į naują vagysčių taikinį.
Naujas vagių taikinys – traukos akumuliatoriai
Iki šiol pagrindiniais vagių taikiniais buvo katalizatoriai, kuriuose yra vertingų brangiųjų metalų, ir ADAS radarų sistemos. Tačiau dabar traukos akumuliatoriai vis dažniau vagiami iš „Toyota“ hibridinių modelių, tokių kaip „Camry“, „Auris“ ir C-HR. Vagys patenka į automobilio vidų, dažniausiai išdauždami galinį langą, o tada ištraukia po galine sėdyne esantį akumuliatorių. Šio proceso metu sugadinamas automobilio salonas, įskaitant plastikinius dangtelius ir elektros sistemą.
Prevencijos ir saugumo priemonės
Siekdama užkirsti kelią šiai praktikai, „Toyota“ savo automobiliuose įdiegė keletą apsaugos nuo vagysčių priemonių. Naujuose šios markės automobiliuose įrengti naujausios kartos profesionalūs apsaugos nuo vagysčių įtaisai ir žymėjimo sistema SelectaDNA. SelectaDNA sistema remiasi kriminalistiniu transporto priemonių ir jų dalių žymėjimu sintetine DNR su mikrožymekliais, leidžiančiu lengvai identifikuoti pavogtus daiktus.
Traukos akumuliatorių vagystės iš hibridinių „Toyota“ modelių – vis didėjanti problema, dėl kurios transporto priemonių savininkai patiria didelių finansinių nuostolių. Norint sumažinti riziką, verta investuoti į papildomas apsaugos priemones, naudotis saugiomis automobilių stovėjimo aikštelėmis ir sekti gamintojo aktualias transporto priemonių apsaugos rekomendacijas.
Komentarai