Gerai žinomas padangų gamintojas šiandien paskelbė, kad Europos rinkoje pristato naują „Optimo“ subženklą. Šiuo žingsniu siekiama padidinti bendrovės užimamą rinkos dalį Europoje, siūlant įvairų prekių ženklų ir produktų, pritaikytų įvairių klientų segmentų poreikiams, portfelį.
„Hankook“ pristato naują ‚Optimo‘ prekės ženklą
„Optimo“ subbrendis skirtas lengvųjų automobilių padangoms, apimančioms rinkos segmentą, kurio paklausa auga. Asortimentą sudaro vasarinės, visureigės ir žieminės padangos, akcentuojančios eksploatacines savybes ir patikimumą.
– Pastaraisiais metais „Hankook“ patyrė įspūdingą augimą Europos rinkoje. Pristatydami „Optimo“ prekės ženklą, mes nustatome kryptį, kuria ateityje tęsime šią sėkmės istoriją. – sako Jongho Parkas, „Hankook Tire Europe“ operacijų vadovas.
Optimo – tai pavadinimas, kilęs iš vienos iš populiarių „Hankook“ visureigių padangų. Šis prekės ženklas turi simbolizuoti patikimumą ir tiksliai suderintą gaminių asortimentą, atitinkantį įvairius klientų poreikius.
Hankook“ planuoja reklamuoti ‚Optimo‘ prekės ženklą tiek internete, tiek ne internete, kad sustiprintų jo atpažįstamumą ir klientų lojalumą. Tikimasi, kad papildymas „Optimo, a Brand by Hankook Tire“ išryškins prekės ženklo patikimumą ir patikimumą.
Tikimasi, kad 2025 m. antrąjį ketvirtį „Optimo“ prekės ženklas bus pradėtas naudoti ne Europos rinkose.
Komentarai