TOYO TIRES Dakaro ralyje 2025: Inovacijos susitinka su tvariu vystymusi

19 gruodžio 2024, 10:14

Artėjančiame legendiniame 2025 metų Dakaro ralyje TOYO TIRES patvirtina savo įsipareigojimą vystyti tvarias padangų technologijas. Japonijos gamintojas tiekia specializuotas padangas dviem reikšmingiems projektams: Team Land Cruiser Toyota Auto Body (TLC) komandai ir inovatyviai vandenilio transporto priemonei HySE-X2.

Kova dėl dvyliktos pergalės su ekologiniu akcentu

Team Land Cruiser Toyota Auto Body, kurią nuo 2021 metų remia TOYO TIRES, naudos “Open Country M/T-R” padangas siekdama dvyliktos iš eilės pergalės T2 klasėje (serijinės transporto priemonės). Kas išskiria šias padangas iš konkurentų? Visų pirma jų sudėtis – net 55% padangos masės sudaro medžiagos iš tvarių šaltinių, įskaitant:

Gamyboje buvo naudojamas butadieno ir stireno-butadieno kaučiukas iš biomasės, ryžių lukštų pelenai, silicio dioksidas ir augaliniai aliejai. Sudėtyje taip pat yra biologinės kilmės poliesterio pluoštai, perdirbtos tvirtinimo vielos ir suodžiai iš perdirbtų naudotų padangų.

Inovatyvus vandenilio projektas

Paraleliai TOYO TIRES dalyvauja vandenilio transporto priemonės HySE-X2 projekte, tiekdama “Open Country M/T-R (SxS)” padangas. Transporto priemonė startuos naujoje “Mission 1000 ACT 2” klasėje, sukurtoje ateities variklių technologijų, skirtų CO2 neutralioms transporto priemonėms, vystymui. Už šio projekto įgyvendinimą atsakinga Overdrive Racing komanda, veikianti Technology Research Association Hydrogen Small mobility & Engine Technology (HySE) vardu.

Vandenilio transporto priemonės padangos gali pasigirti dar didesne tvarių medžiagų dalimi – 60% lygyje. Jos buvo specialiai optimizuotos važiavimui kopomis, siūlant padidintą standumą ir sumažintą masę, kas lemia geresnį greitėjimą ir degalų efektyvumą.

Dakaro ralis kaip bandymų poligonas

Dviejų savaičių Dakaro ralis, laikomas vienu sudėtingiausių bekelės ralių pasaulyje, yra puikus bandymų laukas naujoms technologijoms. Beveik 8000 kilometrų ilgio maršrutas, padalintas į 12 specialiųjų ruožų, veda per šaltus kalnynus ir įkaitusias dykumas, keliant įrangai ekstremalių iššūkių.

TOYO TIRES naudoja patirtį, įgytą bekelės raliuose, ne tik savo pikapų ir visureigių padangų asortimento tobulinimui, bet ir aplinkai draugiškų technologijų vystymui. Įmonė koncentruojasi į tris pagrindines sritis:

Prioritetas yra aplinkai draugiškų produktų vystymas ir padangų bei žaliavų perdirbimo technologijų stiprinimas. Įmonė taip pat vykdo intensyvius tyrimus dėl alternatyvių medžiagų, kurios galėtų pakeisti aplinkai kenksmingas medžiagas.

TOYO TIRES dalyvavimas 2025 metų Dakaro ralyje rodo, kad autosportas gali būti tvarių technologijų, kurios vėliau pritaikomos serijinėje gamyboje, vystymo katalizatoriumi.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!