ORLEN OIL – nauja kokybė pasaulinėse rinkose

14 kovo 2024, 8:00

Sparčiai besivystančioje tepalų pramonėje prekių ženklo ORLEN OIL augimas ir verslo plėtra žymi naują Europos ir pasaulinės rinkos etapą. Sujungusi gerai žinomų ir gerbiamų bendrovių „Platinum“ ir LOTOS patirtį ir tradicijas, 2024 m. sausio mėn. bendrovė ORLEN OIL pradėjo naują skyrių tepalų pramonės istorijoje. Naujojo prekių ženklo produktų jau galima įsigyti Lietuvos rinkoje.

Europos miestuose atidarant vis daugiau ORLEN degalinių, o išskirtiniam erelio logotipui stiprėjant su kiekvienu „Formulės 1“ lenktynių bolido ratu, buvo tik laiko klausimas, kada benzino produktų pasiūla bus išplėsta įtraukiant variklio alyvas (žymimas tuo pačiu prekių ženklu). ORLEN S.A. yra Lenkijos bendrovė, tapusi viena didžiausių tarptautinių veikėjų ir išplėtusi savo įtaką toli už Lenkijos ribų. Bendrovė turi gamybos įmonių ir naftos perdirbimo gamyklų strateginėse Europos vietose – Lenkijoje, Čekijoje ir Lietuvoje.

ORLEN OIL yra „ORLEN Capital Group“ dalis ir alyvos prekių ženklas, sukurtas susijungus „LOTOS Oil“ ir ORLEN OIL. Kuo ORLEN OIL išsiskiria iš savo konkurentų? Svarbiausia, kad bendrovė naujai žvelgia į rinkos poreikius, nepaliaujamai siekia tobulumo ir turi platų asortimentą. Ji gamina įvairius tepalus – nuo variklio ir pramoninių alyvų iki tepalų ir specialių eksploatacinių skysčių. Europa – ne vienintelis bendrovės plėtros regionas. Jos patentuotos variklio alyvos pasiekia tolimiausius Azijos, Artimųjų Rytų, Afrikos ir Pietų Amerikos regionus. Norint patenkinti tokių įvairių klientų poreikius, turi būti siūlomas platus produktų asortimentas. Atsižvelgiant į tai, kas išdėstyta pirmiau, paminėtina hibridiniams automobiliams skirta produktų linija „ORLEN OIL Max Expert Hybrid“, atitinkanti šiuolaikinės technikos reikalavimus.

Apžvelkime prekių ženklo savybes ir atskirus produktus. Kuo ypatingi ORLEN OIL produktai? Jie neabejotinai išsiskiria formule „Advanced Protect“, kuri sustiprina apsauginę alyvų funkciją. Ji apsaugo šaltą variklį iškart po užvedimo ir palengvina jo užvedimą esant minusinei temperatūrai. Dėl šios formulės net ir esant nepalankioms oro sąlygoms alyva nenutrūkstamai pasiekia kiekvieną variklio dalį ir veiksmingai apsaugo svarbiausias jo dalis. Alyvos savybės patobulintos atsižvelgiant į transporto priemones, kurių variklis dažnai įjungiamas ir išjungiamas, o tai dažnai pasitaiko keliaujant mieste. Ši formulė stabilizuoja tepamąją plėvelę, sumažina trinties indeksą tarp kartu veikiančių komponentų ir apsaugo alyvą nuo oksidacijos. „Advanced Protect Formula“ pradeda veikti užvedus variklį. Kylant temperatūrai, pradeda kauptis termoaktyvuota „Hi-Endure“ danga, užtikrinanti ne vieną, o du alyvos plėvelės apsauginius sluoksnius, kad būtų galima greitai ir dinamiškai važiuoti, taip pat stabilumą, efektyvų variklio šilumos sugėrimą ir išsklaidymą.

Negalima nepaisyti ORLEN OIL indėlio į automobilių sporto pasaulį. ORLEN OIL prekių ženklo ambasadorių, tokių kaip Martin Prokop, Kajetan Kajetanowicz, Bartosz Zmarzlik, Miko Marczyk, Jakub Przygoński ar Fernando Barreiros, aistra ir sėkmė dar labiau išryškina ORLEN OIL puoselėjamas vertybes. Iki šiol sportininkai reklamavo „Platinum“ ir LOTOS, o nuo šių metų tęs bendradarbiavimą su nauju prekių ženklu – ORLEN OIL.

Dabar, kai ORLEN OIL veikia su nauju prekių ženklu ir tęsia savo misiją tiekti aukščiausios kokybės produktus pasaulinėms rinkoms, kyla klausimas: ar jau kur nors pastebėjote ORLEN OIL produktų? Nesvarbu, ar ieškote sprendimų lengviesiems automobiliams, sunkvežimiams ar pramoninėms mašinoms, ORLEN OIL siūlo produktus, atitinkančius aukščiausius standartus ir atspindinčius prekių ženklo rūpinimąsi aplinka. Kaip ir bet kuris kitas pasaulinis prekių ženklas, bendrovė priklauso organizacijai ATIEL, o tai patvirtina produktų kokybę ir jų atitiktį etiketėje pateiktai informacijai.

Su ORLEN OIL kiekvienas kelyje nuvažiuotas kilometras tampa atsidavimo automobilizmo ateičiai liudijimu. Todėl verta pasidomėti šiais produktais. Rinktis ORLEN OIL reiškia rinktis prekių ženklą, kuris nuolat siekia pirmauti tepalų pramonėje, pirmiausia atsižvelgdamas į klientų poreikius ir lūkesčius. Argi dabar ne geriausias metas kartu leistis į šią novatorišką kelionę?

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!