Atliekant kompiuterinę Opel Astra K automobilio su 1.6 16V CDTI varikliu diagnostiką, gali būti gauta informacija, kad DPF regeneracija yra neįmanoma. Nors klaidų kodai rodo išmetamųjų dujų temperatūros jutiklio gedimą, jo pakeitimas gali neduoti rezultatų. Hella prekės ženklo ekspertai paaiškina, kokios gali būti problemos priežastys.
DPF išdeginimo klaida – Opel Astra K
Opel Astra K 1.6 CDTI, pagamintame 2016–2017 metais, gali pasitaikyti, kad kietųjų dalelių filtro regeneracija yra neįmanoma. Klaidų atmintyje užregistruojami klaidų kodai P2080 ir P2084, atitinkantys neteisingą išmetamųjų dujų temperatūros jutiklio 1/2 signalą.
Jei ieškant klaidų ir atliekant valdymo bloko diagnostiką neaptinkama jokių jutiklių ir periferinių įrenginių klaidų, gedimas gali būti susijęs su variklio valdymo bloko programinės įrangos klaida. Tokiu atveju reikia patikrinti valdymo bloko programinę įrangą ir, jei reikia, ją atnaujinti.
Programinės įrangos atnaujinimą galima atlikti, pavyzdžiui, naudojant Hella-Gutmann macsRemote Services arba diagnostinį įrenginį, palaikantį PassThru iš Mega-Macs serijos. Be to, būtina turėti registruotą prieigą prie automobilio gamintojo interneto portalo. Jei neturite tinkamos įrangos, kreipkitės į įgaliotąjį servisą.
šaltinis: Hella Tech World
Komentarai