Automobilių serviso paslauga „nuo durų iki durų“

24 sausio 2024, 9:54

Paslauga „nuo durų iki durų“ kai kuriems klientams atrodo patraukli „papildoma“ paslauga, padedanti apsispręsti, kur remontuoti savo transporto priemonę. Ar automobilių servisai noriai paima transporto priemones iš klientų ir pristato jas atgal po remonto?

Paslauga „nuo durų iki durų“ – kurie automobilių servisai ją teikia?

Šią paslaugą teikia mažiau kaip pusė apklaustų nepriklausomų automobilių servisų Europoje. Dažniausiai tai Vengrijos ir Lenkijos automobilių servisai. Besivystančiose rinkose, pavyzdžiui, Rumunijoje ir Kroatijoje, paslaugos „nuo durų iki durų“ teikėjų procentinė dalis yra mažesnė, tačiau pastebima tendencija yra ta, kad jų daugėja.

„Iš savo patirties žinau, kad dažniausiai paslauga „nuo durų iki durų“ pradedama teikti dėl išorinio, pavyzdžiui, automobilių parko valdytojo prašymo, o ne dėl vidinio automobilių serviso savininko noro išplėsti savo pasiūlą. Tai vienas iš siūlomų mobilumo paslaugų paketų, kaip ir pakaitinės transporto priemonės (pakaitinis automobilis, dviratis, taksi). Antrinėje rinkoje paslauga „nuo durų iki durų“ yra nelabai vertinama, tačiau ji taupo kliento laiką, kuris būtų papildomai išeikvotas dėl automobilio techninės priežiūros servise. Išeikvotą laiką (o dažnai ir pinigus) galima sumažinti kitomis alternatyvomis, pavyzdžiui, paslauga „nuo durų iki durų“. Žinoma, ji gali įeiti į visos paslaugos kainą arba būti siūloma kaip papildoma mokama paslauga. Bet kokiu atveju klientui ji bus naudinga. Ilgesniu laikotarpiu – ir servisui. Todėl straipsnyje pateikta statistika, kad beveik 50 % automobilių servisų siūlo paslaugą „nuo durų iki durų“, džiugina. Smagu, kad tokią paslaugą siūlo transporto priemonių gamintojų servisai, tačiau kodėl gi tai negalėtų būti konkurencinga paslauga, kurią siūlytų ir automobilių servisai nepriklausomoje rinkoje“, – sako Robert Dzierżanowski, „Robert Bosch“ paslaugų koncepcijos kūrimo vadovas.

Kurie automobilių servisai teikia paslaugą „nuo durų iki durų“?

Daug dažniau automobilius iš klientų paima ir po remonto pristato dideli automobilių servisai. Tokiuose automobilių servisuose dirba daugiau darbuotojų, kurie dažnai ne tik remontuoja transporto priemones, bet ir aptarnauja klientus. Todėl jie be vargo suranda vairuotoją ir skiria laiko nuvykti pas klientą.

Šią paslaugą teikia mažesnių miestų, o ne didmiesčių, kuriuose yra daug alternatyvių transporto būdų, servisai. Paslaugos „nuo durų iki durų“ teikimą galima pateisinti tik noru suteikti klientui didesnį komfortą.

Yra dar viena galima priežastis, kodėl didmiesčiuose šią paslaugą siūlo mažiau servisų. Jei jūsų klientai atvyksta iš visų miesto dalių, sunku apskaičiuoti, kiek laiko reikia tokiai paslaugai suteikti. Darbuotojas gali ilgam įstrigti eismo spūstyje.

Toliau pateiktoje diagramoje pateikiami duomenys apie Lenkijos rinką, kuri gali būti pavyzdys Europos rinkoms.

Research methodology

The survey which served as the source for the claims in this article was conducted by MotoFocus.eu, in the form of an online interview among car repair shops in the following European countries: Poland, Czech Republic, Slovakia, Lithuania, Romania, Bulgaria, United Kingdom, Croatia, Hungary, Italy. In total, over 1655 individuals took part in the survey.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!