SKF ir “Pagani” užmezgė techninę partnerystę, kad sukurtų aukštųjų technologijų guolių sprendimus

8 gegužės 2023, 14:29

SKF ir “Pagani S.p.A.” neseniai paskelbė, kad užmezgė techninę partnerystę, kurios tikslas – kurti lengvus, mažos trinties guolius “Pagani” hiperautomobiliams. Abi bendrovės jau 25 metus palaiko automobilių gamintojo ir tiekėjo santykius.

“Bendras šių naujų guolių, pasižyminčių didesne apkrova ir mažesne trintimi, kūrimas – tai siekis užtikrinti geriausią ratų galų veikimą automobilių istorijoje.” – Filipas Herleinas, SKF pasaulinės automobilių antrinės rinkos vadovas.

Pagani S.p.A. yra Italijos hiperautomobilių gamintojas, kurį 1998 m. įkūrė Horacio Pagani. Įmonė greitai išgarsėjo kaip pagal užsakymą gaminamų automobilių, kuriuose naudojamos technologiškai pažangios medžiagos, pavyzdžiui, anglies pluoštas ir titanas, konstruktorė. SKF didžiuojasi būdama technine partnere, aprūpinančia naujus “Pagani” kūrinius naujausiomis SKF ratų guolių technologijomis.

SKF tiekia guolių sprendimus “Pagani” nuo pat automobilių gamintojo įkūrimo pradžios, nuo pirmojo kultinio superautomobilio “Zonda C12” iki naujausių stulbinančių “Huayra R” ir “Utopia” hiperautomobilių. Superautomobilių ir hiperautomobilių segmentuose pagrindinis iššūkis – suderinti aukštųjų technologijų guolių sprendimus su didžiausio našumo ir didelės ištvermės kelių automobilių specifikacijomis. Mūsų naujųjų ratų guolių konstrukcija pasižymi maža trintimi, nedideliu svoriu, todėl automobilis išmeta mažai teršalų. Mes naudojame lengvas žiedų konstrukcijas, kuriose optimaliai panaudotos medžiagos svoriui sumažinti, polimerinius narvelius, užtikrinančius mažą svorį ir mažą trintį, ir keraminius rutuliukus, kurie, palyginti su plieniniais rutuliukais, sveria 126 g mažiau vienam ratui. Šis novatoriškas požiūris ir technologijos daro teigiamą įtaką saugai ir tvarumui visoje pramonėje ir prisideda prie SKF tikslo iki 2030 m. tapti visiškai neutraliu anglies dioksido atžvilgiu.

Hiperautomobilių gamintojai tikisi geriausių eksploatacinių savybių ir kokybės, o kartu nori kažko unikalaus – lengvų ir mažos trinties sprendimų, pasižyminčių dideliu funkcionalumo ir funkcijų integravimu.

Partnerystė sutelkta į hibridinių guolių sprendimų, kuriuose derinami plieniniai išoriniai ir vidiniai žiedai su keramikiniais rutuliukais arba ritinėliais, kūrimą. SKF hibridiniuose guoliuose naudojami silicio nitrido riedėjimo elementai – rutuliniai guoliai, cilindriniai ritininiai guoliai arba pagal užsakymą pagaminti guoliai – kurių savybės skiriasi nuo standartinių plieninių analogų. Silicio nitridas yra daugiau kaip du kartus kietesnis už guolių plieną ir pasižymi didesniu atsparumu gniuždymui bei didesniu tamprumo moduliu, todėl pasižymi geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis ir atsparumu dilimui, kartu sumažindamas trintį, o tai yra pagrindinis hibridinių guolių privalumas. Sumažinus guolių trintį, galima sumažinti energijos sąnaudas. SKF bandymais įrodyta, kad hibridinių guolių trintis esant dideliam greičiui yra 5-8 % mažesnė nei plieninių guolių.

“Savo lenktynių pajėgumais mes remiame “Pagani” planą pasiekti aukščiausią našumo lygį hiperautomobilių segmente. Todėl pastaraisiais metais nuolat kūrėme specialius mažos trinties sprendimus, skirtus “Pagani” platformoms. Lenktynių segmentas mums taip pat yra labai emocionalus ir gerai atsiliepia mūsų nepriklausomiems galutiniams popardaviminės rinkos naudotojams, siekiant parodyti rinkai mūsų inžinerijos žinių ir gamybos dvasią.” -Herleinas.

Šio bendradarbiavimo sėkmė slypi abiejų bendrovių novatoriškume ir lyderystėje per visą istoriją. Mums abiem šiuolaikinės technologijos ir indėlis į aplinkos apsaugą yra du kertiniai automobilių sektoriaus augimo akmenys. Tikime šia tvirta ir ilgalaike partneryste su “Pagani”, kuri yra svarbiausia sėkmingam bendradarbiavimui, naudingam abiem pusėms ateityje.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!