Lenkijoje gaminamas Fiat 500 [10.07-] tai gana populiarus Europos, ir ne tik, keliais važinėjantis automobilis.
Pasirodo, kad amortizatorių ir pakabos spyruoklių keitimas priekinėje ašyje nėra toks paprastas kaip atrodo – pagrinde dėl ribotos prieigos ir papildomų montavimo darbų, kuriuos reikia atlikti. Numatomas Fiat 500 [10.07-] priekinės ašies amortizatoriaus montavimo laikas yra apie 1,5 h kiekvienoje pusėje.
Ar žinote, kad…?
Kas penktas automobilis išvažiuojantis iš gamybos linijų visame pasaulyje turi KYB amortizatorius kaip originalią įrangą.
KYB amortizatoriai suprojektuoti atsarginių dalių rinkai, gaminami tose pačiose gamyklose ir naudojant tas pačias technologijas ir kokybės kontrolės sistemas kaip amortizatoriai sumontuoti kaip originali gamyklinė įranga.
Žemiau pateikiami veiksmai, kuriuos reikia atlikti norint išmontuoti ir sumontuoti Fiat 500 [10.07-] amortizatoriaus kolonas:
- Nuimkite ratą.
- Atsukite stabilizatoriaus jungties veržlę.
- Ištraukite ABS jutiklio kabelį iš tvirtinimo lizdo.
- Nuimkite apsaugą ir ištraukite stabdžio trosą iš tvirtinimo lizdo. Apsaugą padėkite saugioje vietoje, kad ją vėl galima būtų panaudoti.
- Šiek tiek pakelkite ir palaikykite pavaros ašį, tada atsukite du apatinius varžtus tvirtinančius amortizatorių su ašigaliu. Varomąją ašį apsaugokite, kad neapkristų .
- Nuimkite kištukus ir išmontuokite priekinio stiklo valytuvus ir plastikinį stiklo dangtį.
- Atsukite viršutinę veržlę, kuri palaiko amortizatoriaus kolonėlę (laikykite amortizatorių viena ranka, kad nenukristų).
- Iš apačios nuimkite amortizatoriaus kolonėlę ir atitinkamai įdėkite į tinkamą spyruoklių suspaudėją (geriausiai koloniniame pneumatiniame suspaudėje su apsauginiais varteliais). Išimkite visus elementus ir patikrinkite jų techninę būklę. Su naujuoju amortizatoriumi rekomenduojama pakeisti kitus elementus: viršutinį montavimo komplektas, apsauginį dangtį ir pakabos spyruokles.
- Montuojant naują amortizatorių, pakabos spyruokles, viršutinį montavimo komplektą ir apsauginį dangtį, patikrinkite, ar spyruoklė yra apatinėje atraminėje lėkštėje.
DĖMESIO: Atkreipkite dėmesį į teisingą amortizatoriaus įtvaro tvirtinimo veržlės prisukimo momentą. Neužmirškite apie tinkamą visų komponentų montavimo tvarką ir padėtį. Ypatingą dėmesį atkreipkite į viršutinę atraminę lėkštę ir viršutinio montavimo rinkinio padėtį.
DĖMESIO: Nenaudokite „varlės“ tipo įrankių (keltų) prisukimo metu, nes tai gali pažeisti chromuotą paviršių ir sukelti aliejaus išplaukimą ir amortizatoriaus pažeidimą. Naudokite tik tam tikslui skirtus įrankius.
- Iš apačios įdėkite amortizatoriaus koloną ir laikydami viena ranka pritvirtinkite iš viršaus. Atleidžiant ašies atramą ir apsaugą įdėkite du varžtus tvirtinančius amortizatorių su ašigaliu ir prisukite atitinkamu momentu. Pritvirtinkite stabilizatoriaus jungtį. Įkiškite į atitinkamas tvirtinimo vietas stabdžių žarną su apsauginiu gaudytuvu ir ABS jutiklio kabelį.
- Nuleidžiant transporto priemonę ant ratų, priveržkite viršutinę veržlę atitinkamu momentu. Įstatykite plastikinį stiklo dangtį ir uždėkite valytuvus.
KYB rekomenduoja, kad pakabos geometrija būtų atliekama po kiekvieno transporto priemonės amortizatorių pakeitimo.
KYB rekomenduoja visada pakeisti amortizatorių ir pakabos spyruokles poromis vienos ašies zonoje.
Norėdami pamatyti filmą, kaip tiksliai pakeisti amortizatorius priekinėje Fiat 500 [10.07-] ašyje – paspauskite pridėtą nuorodą ir pasirinkite tinkamą automobilį
Komentarai