„ZF Aftermarket“ siūlo rekomendacijas autoservisams, kurie ruošiasi aktyviam periodiškam transporto priemonių patikrinimui prieš žiemą.
Įprastų patikrinimų metu galimų problemų signalizavimas gali apsaugoti klientus nuo būsimų nepatogumų dėl nenumatytų prastovų ir gali apsaugoti automobilį bei vairuotoją nuo gresiančio pavojaus esant sunkioms vairavimo sąlygoms.
Patikrinant pakabos sudedamąsias dalis ir transporto priemonės ašis, svarbu nustatyti ankstyvus pernelyg didelio laisvumo požymius, rodančius, kad pakabos arba vairo komponentai yra nusidėvėję. Ypatingą dėmesį atkreipkite į sudedamąsias dalis, tokias kaip šarnyrai, vairo traukės arba guminės ir metalinės dalys, pakaboje. Jei pastebite pernelyg didelį susidėvėjimą ar gedimą, visada geriau jį sutvarkyti nedelsiant nei ignoruoti ir versti klientą grįžti ar apsilankyti konkurento dirbtuvėje.
Kartais šių dalių nusidėvėjimas atrodo santykinai mažas, ir gali atrodyti, kad remontą galima atidėti vėlesniam laikui. Tačiau tai gali būti rizikinga tiek jums, tiek transporto priemonei, kuri kelis mėnesius bus eksploatuojama sunkiomis žiemos sąlygomis.
Pakabos sistema yra skirta absorbuoti smūgius ir užtikrinti sklandų važiavimą. Važiavimas nelygiu paviršiumi gali paspartinti šarnyrų, važiuoklės, vairo traukių ar amortizatorių susidėvėjimą, o tai gali sukelti rimtą gedimą.
Įsiklausyk į neįprastus garsus
Neteisingas transporto priemonės eksploatavimas ir neįprasti garsai – dažniausiai pasitaikantys važiuoklės komponentų gedimo požymiai, kuriuos pats vairuotojas retai nustato. Svarbu paklausti kliento, ar jis pastebėjo, kad transporto priemonė vairavimo metu skleidžia neįprastus garsus ir ar transporto priemonės „neužneša“ į vieną pusę. Tai yra galimos problemos požymiai, o jei jie nebus pašalinti, tai gali reikšmingai paveikti stabdymo kelią, automobilio valdymą ir stabdžių antiblokavimo sistemos (ABS) efektyvumą.
Kitas keistas garsas, kuris gali kelti įtarimų ir dėl kurio reikia teirautis, yra iš važiuoklės sklindantis braškėjimas. Jis atsiranda tada, kai nešvarumai ar druska nuo ištirpusio sniego iš kieto kelio paviršiaus patenka į važiuoklę ir vairo sistemos komponentus. Jei sugadinti šarnyrų guoliai, bus apsunkintas automobilio valdymas ir kontrolė. Šarnyras gali net išsinerti iš lizdo, suplėšyti apsauginę gumą ir ratas atsipalaiduos nuo visos pakabos. Išprusę klientai, anksčiau suvokdami šarnyro dėvėjimo pasikeitimų požymius, gali išvengti brangaus remonto. Komercinių transporto priemonių savininkams brangus remontas lemia prastovų laiką ir yra prarandamos pajamos.
Norėdami sužinoti apie „ZF“ atsarginių dalių pasiūlymus, apsilankykite: www.aftermarket.zf.com
Komentarai