Skriemulys yra ne toks paprastas, kaip atrodo. Rinkoje yra keturių skirtingų tipų skriemuliai priklausomai nuo variklio tipo. Nuo standartinių „standžių“ iki tų, kurie sumontuoti automobiliuose su Start&Stop sistemomis.
Standūs skriemuliai naudojami daugelyje konstrukcinių sprendimų
- Jie pritvirtinti prie alkūninio veleno galo, tačiau neslopina sukimosi;
- tai sukelia papildomo pavarų dirželio vibraciją ir tai lemia greitesnį susidėvėjimą.
Pvz: DPF355.05
Skriemuliai su vibracijos slopintuvais naudojami tiek dyzeliniuose, tiek benzininiuose varikliuose
- Jie sugeria alkūninio veleno įtampą ir prisideda prie variklio priedų patvarumo;
- skriemuliai susideda iš trijų dalių: 2 metalinių, pagamintų iš ketaus, plieno arba aliuminio bei elastinio žiedo, kuris jungia juos tarpusavyje.
Skriemuliai su dvigubu vibracijos slopintuvu montuojami dyzeliniuose varikliuose
- Dėl dvigubo elastinio įdėklo skriemuliai slopina žemo dažnumo vibraciją. Tai apsaugo įrangą nuo žalos;
- Tai labai pažangus gaminys, pagamintas iš 7 ar 8 metalinių dalių ir 2 elastinių (slopinančių) dalių.
Pvz: DPF359.03
Variklio Stop & Start skriemuliai
- Tai skriemulys, kuris, be savo, kaip vibracijos slopintuvo vaidmens, turi daugybę cikliškų paleidimųl;
- Todėl jo konstrukcija yra labai pažangi.
Pvz: DPF359.09 => C3 1,6 Hdi
Pastaba dėl kopijų
Kai kurie produktai, kurie yra rinkoje, yra labai prastos kokybės. Tai sunku nustatyti, bet jų kūrimo ir gamybos kultūra gali kelti abejonių dėl šio komponento veikimo.
Palyginus originalą su kopija galima greitai suprasti, kad jų elastinė struktūra yra visiškai kitokia.
Tas pats taikoma ir metalinėms detalėms. Kai kurie gamintojai apibūdina „elastingus“ skriemulius kaip „nesudėvimus“, nes jie iš tikrųjų veikia kaip monolitai, o tai akivaizdus trūkumas ir daro žalą variklio gyvavimo laikui.
Šios dalys neatitinka originalių dalių standartų. Neslopinama sukimosi vibracija ir didesnis nei originalios detalės svoris gali išprovokuoti alkūninio veleno trūkimą ir sugadinti kitus variklio komponentus.
Komentarai