Rato greičio daviklio montavimo ir išmontavimo rekomendacijos

24 rugpjūčio 2017, 5:17

Rato greičio daviklis yra svarbus daugelio saugos sistemų elementas. Pakanka prisiminti ABS, ESP, TCS ir t.t.

Yra dviejų tipų davikliai:.

  • Aktyvūs davikliai su magnetiniu kodavimu, kurie integruoti  į ratų guolius.
  • Pasyvieji davikliai, kurie dirba su krumpliaračio žiedu, sumontuotu ant pavaros arba rato stebulės.

Dėl ko keičiame rato greičio jutiklį?

Užsidegus ABS arba ESP signalinei lemputei dažnai pasitvirtina greičio daviklio gedimas.

Ratų greičio daviklio darbinė aplinka:

Sumontuotas šalia rato greičio daviklis yra veikiamas išorinių veiksnių. Kabelį gali sugadinti ledas, purvas arba pašalinis kūnas, o daviklis gali būti apdrabstytas arba į jį gali pakliūti vanduo ir t.t.

Kai reikia pakeisti rato guolį, daviklį reikia demontuoti, nes gali būti sugadintas guolio pakeitimo metu. Keičiant rato guolį visada reikia patikrinti visų daviklių stovį arba visų daviklių komponentų veikimą.

Saugumas:

Rato greičio daviklis yra esminis kelių eismo saugumo elementas. Pavojaus atveju, dėl daviklio gedimo, galima prarasti transporto priemonės valdymo kontrolę, nes ABS ir ESP neteisingai veikia.

Patarimai išmontuojant:

  • Atsukti/atkabinti daviklio tvirtinimą;
  • Atjungti daviklio elektrinę jungtį;
  • Daviklis gali įstrigti korpuse, negalima sugadinti guolio paviršiaus;
  • Išmontuoti seną daviklį;
  • Išvalyti jungtis ir korpusą prieš sumontuojant naują daviklį:

Aktyvūs davikliai gali būti pažeisti dėl elektros išlydžio, būkite atsargūs ir nelieskite elektros kontaktų.

Patarimai montuojant:

  • Sumontuoti naują daviklį pagal gamintojo rekomendacijas;
  • Izoliuoti laidus;
  • Pajungti elektros jungtis;
  • Išvalyti rodomą klaidos kodą;
  • Patikrinti rato greičio daviklio tinkamumą bandomojo važiavimo metu. Signalinė ABS ir ESP lemputė neturi degti.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!