Pasyvi TPMS sistema naudoja ABS daviklius padangų slėgiui matuoti. Šios sistemos veikimą nusprendė patikrinti TRANSPORT & ENVIRONMENT organizacija.
Šios organizacijos misija – skatinti ES transporto politiką mažinti transporto kenksmingumą aplinkai ir sveikatai. Testams atlinkti organizacija pasirinko Fiat 500L ir Volkswagen Golf VII. Abu šie automobiliai naudoja pasyvią TPMS sistemą. Su automobiliais buvo atlikta 20 testų, kurių metu sistema turėjo pranešti apie sumažėjusį slėgį padangose.
Tačiau, sistema nė karto nepranešė apie sumažėjusį slėgį padangose. Testų rezultatus organizacija perdavė atitinkamoms ES institucijoms, kurios įpareigojo automobilių gamintojus naudoti aktyvią (slėgio matavimo davikliai, montuojami padangose) TPMS sistemą visuose automobiliuose nuo 2018 m. sausio mėnesio.
Komentarai