Remonto storio cilindrų bloko galvutės sandariklis

7 gruodžio 2023, 8:34

Kitaip nei dyzeliniame variklyje, benzininių variklių cilindrų bloko galvutėse virš stūmoklio yra degimo kamera, kuri dažniausiai yra rutulinio segmento formos. Čia yra vožtuvų lizdai ir įsukama kiaurymė uždegamajai žvakei.

Jei cilindrų bloko galvutė apdorojama, kad būtų užtikrintas lygus ir homogeniškas paviršius, sumažinamas šio rutulinio segmento, taigi, ir suspaudimo kameros tūris virš stūmoklio.

Pasekmė: suspaudimo slėgis padidėja, suspaudimo laipsnis pasikeičia.

Šis iš pirmo žvilgsnio teigiamas efektas turi neigiamųjų lydimųjų reiškinių. Suspaudimo slėgis neleistinai padidėja. Dėl to konstrukcinės dalys stipriau vibruoja ir stipriau dėvisi. Be to, suspausti galima tik iki tam tikros ribos, jei norima išvengti „detonacijos“, t. y. degalų savaiminio užsidegimo. Galiausiai reikia atsižvelgti į tai, kad dažniausiai kartu keičiami tokie komponentai, kaip švaistiklio guolis arba alkūninio veleno pagrindinis guolis. Dėl padidėjusio suspaudimo guolių srityje galimos problematiškos vietos. Norint to išvengti, nupjaunant reikia atsižvelgti į kuo mažesnius nupjovimo matmenis – šūkis turi skambėti – tiek, kiek reikia, kuo mažiau, kiek įmanoma.

Sandarinimo specialisto rekomendacijos: remonto atvejui kai kuriems benzininiams varikliams yra „Elring“ remonto storio cilindrų bloko galvučių sandarikliai. Čia patartina parinkti tokius nupjovimo matmenis, kad, palyginti su serijiniu sandarikliu, jie atitiktų remonto sandariklio storio skirtumą. Tokiu būdu iš pradžių šiam varikliui apskaičiuotas suspaudimo laipsnis nepakeičiamas. Sandariklius galima rasti kataloge, pavadinimu „Remonto pakopa“.

X = cilindrų bloko galvutės aukštis, Y = medžiagos nupjovimas plokščiojo šlifavimo būdu,

Z = anksčiau įmontuoto cilindrų bloko galvutės sandariklio storis, Z+Y = reikalingas remonto sandariklio storis

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!