Į ką Europos dirbtuvės atkreipia dėmesį rinkdamiesi atsargines dalis?

3 rugpjūčio 2023, 14:40

Į kokybę, kainą, prekės ženklo prestižą arba į tai, kaip sprendžiamas skundas? Ką dirbtuvės rekomenduoja savo klientams ir ką jie užsako iš didmenininkų?

Kokias atsargines dalis dirbtuvės dažniausiai rekomenduoja savo klientams?

Centrinės Europos, taip pat Vakarų Europos šalių (pavyzdžiu, Didžiosios Britanijos ir Italijos) dirbtuvių atstovai klientams dažniausiai rekomenduoja aukščiausios kokybės atsargines dalis. Tokiu būdu dirbtuvių savininkai ir mechanikai nori užtikrinti aukščiausią remonto kokybę, kuri sukels klientų pasitenkinimą ir nuolatinių santykių kūrimą. Tai dėmesys ilgalaikiam bendradarbiavimui, o ne trumpalaikiam, didesniam pelnui.

Tik nedidelė dalis dirbtuvių pirmiausia rekomenduoja produktus su didžiausia marža. Tam tikra išimtis šiame kontekste yra Italija, kur toks požiūris yra beveik kas penktoje dirbtuvėje.

Kuo vadovaujasi dirbtuvės užsakydamos dalis iš didmenininkų?

Visose šalyse, kuriose buvo atliktas tyrimas, dominavo trys kriterijai: kokybė, prieinamumas ir kaina. Nors reikia pabrėžti, kad kaina šiandien vaidina mažesnį vaidmenį priimant dirbtuvių pirkimo sprendimus nei prieš keletą metų.

Šiuo metu prieinamumo kriterijus yra ypač svarbiausias. Tai prasidėjo nuo pandemijos ir dalių tiekimo problemų.

Tiesa, galima tikėtis, kad ši problema mažės.

Tačiau nepaisant to, prieinamumas visada bus aukštai įvertintas, nes dažniausiai remonto metu paaiškėja, kad skubiai reikia papildomų dalių.

„Renkantis atsargines dalis, dirbtuvės pirmiausia vadovaujasi kokybe ir prieinamumu. Europos rinkose nuolat stebime, kad teikiamų paslaugų kokybė gerėja. Nieko keisto, nes galutinio kliento lūkesčiai auga. Turint platų dirbtuvių teikiamų paslaugų spektrą, būtina kurti ilgalaikį bendradarbiavimą, kurio esmė – greitas ir profesionalus aptarnavimas“, – apklausos rezultatus komentavo „LKQ ELIT“ B2B šalies pardavimų vadovas Łukasz Wrona.

Research methodology

The survey which served as the source for the claims in this article was conducted by MotoFocus.eu, in the form of an online interview among car repair shops. In total, over 1130 individuals took part in the survey.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!