“Kokybė, patvarumas ir pajėgumas patikimai apsaugai ir efektyvumui.”
Milijonai litrų oro filtravimui
Vidaus degimo varikliai sunaudoja didžiulius kiekius oro. Vidutinis benzininis variklis sunaudoja apie 10 000 litrų oro kiekvienam litrui degalų.
Arba susiejant tai su kontekstu …
Automobilyje 2012 Nissan Qashqai 1.6i oro filtras turi būti keičiamas kas 2 metai arba 60 000 km (36 000 mylių). 60 000 km ridai variklis sunaudoja apie 4 000 litrų benzino ir 40 000 000 litrų oro. Dyzelinis variklis sunaudoja dar daugiau oro sudegintam degalų kiekiui, o pritaikius variklio darbinio tūrio sumažinimą kombinuojant su turbopripūtimu, variklio oro sąnaudos ir filtravimas tampa dar svarbesni efektyvaus degimo užtikrinimui.
Pagrindinė teršalų sudėtis.
Tai ore sklandantys teršalai nuo matomų labai kietų žvyro ir smėlio dalelių iki mikroskopinių suodžių dalelių, padangų gumos, kvarco, stabdžių antdėklų dulkių, žiedadulkių ir drėgmės. Esant kietai kelio dangai, vidutinė dulkių koncentracija ore 1 mg/m3, tokiu būdu oro filtras per naudojimo laiką gali surinkti apie 10 g teršalų. Dulkėtų kelių sąlygomis tai gali padidėti daugiau kaip 40 kartų.
Teršalams nepatekus į oro filtrą, pagreitėja stūmoklių, žiedų, cilindrų sienelių ir vožtuvų nusidėvėjimas. Be to, prasiskverbusios į degimo kamerą teršalų dalelės gali patekti į variklio karterį, užteršti alyvą ir sutrumpinti alyvos bei alyvos filtro eksploatacijos trukmę.
Dvi kiekvieno filtro pusės
Įprasto darbo metu oro filtro įdėklas užsiteršia. Užterštumui didėjant, didėja slėgių skirtumas tarp abiejų filtro pusių varikliuose su forsuotu oro įsiurbimu, taip sukuriant ypatingai stiprų siurbimą švarioje filtro pusėje. Slėgių skirtumas, susijęs su variklio sukelta galinga slėgio impulso banga, gali tapti toks didelis, kad nestandartinis oro filtras paprasčiausiai suirtų. Pasekmės dėl suirusio filtro gali kisti nuo oro nuotėkio, įgalinančio teršalų apvadą pro filtrą, iki tiesioginių ir rimtų variklio apgadinimų įsiurbtomis užteršto
filtro dalelėmis.
Reguliari techninė priežiūra
Oro filtras turi būti reguliariai keičiamas pagal nustatytą planinės techninės priežiūros grafiką. Didelio dulkėtumo sąlygomis filtro keitimai atliekami dažniau.
Naudojant stipriai užterštą filtrą, padidėja degalų sąnaudos, sumažėja variklio galia ir našumas. Dėl to gali susidaryti netinkamas oro-degalų mišinys, sukeliantis padidintą teršalų emisiją ir suodžių dalelių (dyzeliams) susidarymą, o tai sukelia papildomas problemas automobiliams, kuriuose sumontuoti (DPF) dyzelino kietųjų dalelių mikrofiltrai.
Ir dar daugiau …
Vidaus degimo variklio oro įsiurbimo sistema sukuria nedidelį delsos laiką, pereinant nuo oro filtro korpuso į integralią automobilio išmetimo sistemos ir triukšmų, vibracijų bei eigos netolygumo strategiją (NVH). Netinkamos konstrukcijos arba nepatikimai prijungtas filtras gali sukelti ne tik pagreitinto nusidėvėjimo riziką varikliui, bet ir stipriai padidinti triukšmingumą, rezonansą bei vibracijas.
Patikimas filtro pastatymas tam tikruose automobiliuose gali būti sudėtingas dėl ribotos prieigos, dažniausiai tuomet, kai naudojamas kitų gamintojų variklis, o jo pastatymo ertmė ribota. Tokiais atvejais būtinas ypač kruopštus naujo oro filtro prijungimas be jokių persikreipimų, galinčių sukelti nefiltruoto oro prasiskverbimą į variklį.
• Blue Print oro filtrai pagaminti su aukštos kokybės filtravimo terpe, užtikrinančia ilgam eksploatavimo laikui būtiną apsaugą bei patvarumą, turinčia didelį teršalų atskyrimo našumą ir atsparumą drėgmei.
• Reguliari kokybės kontrolė užtikrina tikslią konstrukciją, kurios 100% patikimumo ir sandaraus sujungimo dėka nefiltruotas oras nepatenka į oro įsiurbimo sistemą, o variklis
bei jo komponentai apsaugomi nuo apgadinimų.
• Naujausi aukštųjų technologijų pritaikymai Blue Print filtrams suteikė stiprumo ir patvarumo, išlaikyti šiuolaikinių variklių reikalaujamus slėgius.
• Filtro sujungimas, atitinkantis originalios įrangos kokybę, užtikrina nepakitusį variklio darbą, degalų ekonomiją ir išmetamųjų dujų kiekį.
Komentarai