„BMW“ galinės ašies valdymo svirties sugedusios įvorės reiškia, jog reikės keisti visą svirtį. Dėl to labai pabrangs gedimo pašalinimas. Firma „MEYLE“ pasiūlė ekonominį ir ekologinį šios problemos sprendimą.
Naujasis „MEYLE-HD“ įvorių komplektas, kuriame gumos yra aptrauktos metalu. Komplektą sudaro gamykloje presuojamos, paruoštos montavimui įvorės ir tinkamas surinkimo įrankis su kuriuo galima atlikti pakeitimus „BMW“ 5, 6, 7 ir X5 serijos modeliuose. „MEYLE“ sprendimas kainuoja vidutiniškai dešimt kartų mažiau nei 2 ES svirtys, kurios kitu atveju turėtų būti pilnai pakeistos.
„MEYLE“ sukūrė atsarginių dalių rinkoje įrankį, kuris leidžia išmontuoti ir sumontuoti įvorę. Įrankis yra komplekte su metalinėmis – guminėmis įvorėmis, paruoštomis montavimui. Guminiai elementai yra supresuoti gamykloje iki montavimo matmenų ir įdėti į montavimo įvorę. Įvorė užtikrina optimalų skeltos įvorės prispaudimą arba tikslų įvorės sumontavimą svirtyje. Gamyklinis įvorės presavimas reiškia, kad įvorė vienu metu neturi būti presuojama iki matmens ir kartu įspaudžiama į svirtį, dėl ko dažniausiai kyla problemos ir yra padaromos esminės klaidos.
Montavimo įvorė yra ilgesnė už guminį elementą, todėl veda įrankį prispaudimo metu ir neleidžia jam nuslysti. Firmoje „MEYLE“ įvores galima užsisakyti atskirai: tai reiškia, kad įrankį daug kartų galima naudoti dirbtuvėse.
Firmos „MEYLE“ komplektas „Smart Repair“ užtikrina išteklių ir išlaidų taupymą remonto metu, laikantis subalansuotos plėtros principų. Tai naudinga aplinkai: energiją vartojantis aliumininis svirties korpusas gali būti pakartotinai panaudotas. Vienintelės atliekos yra keletas guminių ir aliuminio detalių. Masės palyginimas irgi palankus „MEYLE“ naudai: 4 kg sveriančios ES svirtys, pakeičiamos „MEYLE“ įvorėmis, kurių dviejų svoris yra 600 g. Šie pranašumai apima visą vertės grandinę: mažesni produkcijos kaštai transportavimo ir pakavimo metu ir pagaliau mažesnio ploto užėmimas sandėlyje. „MEYLE-HD“ metalinės – guminės įvorės bei montavimo įrankis pristatytas mugėje „Automechanika 2018“ Frankfurte, kur gavo apdovanojimą „Automechanika Innovation Award 2018“.
Praktinis „MEYLE“ patarimas
Vairuotojas gali pastebėti įvorės gedimą dėl sulėtėjusios vairavimo sistemos reakcijos arba garsų galinėje ašyje. Šis defektas paprastai atsiranda automobiliuose, kurie yra senesni nei dešimt metų ir nuvažiavę 200 000 km. Dažnas priekabos traukimas paankstina galinės ašies susidėvėjimą. Žiūrint į transporto priemonės dydį ir dalinai į važiavimo sąlygas, įvorės defektai išryškėja techninio patikrinimo metu.
Komentarai