2011 metų rugsėjo 13 – 25 dienomis vykusioje Tarptautinėje automobilių parodoje Frankfurte Magneti Marelli, kartu su naujausiais automobilių modeliais, pristatė ir savo naujienas.
Viename iš laukiamiausių Europoje automobilių – trečios kartos Fiat Panda modelyje, Magneti Marelli produkcija sudaro nemažą dalį komponentų. Priekiniai žibintai kartu su DRL („Daytime Running Light“ – dienos šviesų) funkcija neabejotinai dera prie priekinės automobilio dalies dizaino. Fiat‘o prietaisų skydelio elementai – tiek mechaninės, tiek elektrinės dalys – taipogi Magneti Marelli gamybos vaisius. Naujoji „Panda“ aprūpinta ir šio autodalių gamintojo pakabos amortizatoriais ir spyruoklėmis.
Verta paminėti ir naująją Alfa Romeo MiTo versiją su 1.4 Multiair 170 AG varikliu – Quadrifoglio Verde, kuris komplektuojamas su Dynamic Suspension (aktyviosios pakabos) sistema. Magneti Marelli šiam modeliui suprojektavo ir pagamino elektroninę pakabos amortizatorių valdymo sistemą.
Naujojo „supercar‘o“ Porsche 911 tradicinis, tačiau praktiškomis naujovėmis papildytas penkių ovalų prietaisų skydelis, kartu su pateikiama svarbiausia informacija vairuotojui, reprezentuoja Magneti Marelli. Šis super automobilis turi ir 4,6 colių TFT ekraną, kuris rodo navigacijos ir multimedijos informaciją bei turi išorinį garsiakalbį.
Kitas „žvėriukas“ Ferrari 458 Spider aprūpintas naujausiomis ir šiuo metu pažangiausiomis Magneti Marelli technologijomis – prietaisų skydeliai bei papildomi du kintamų spalvų TFT displėjai vairuotojui rodo ne tik pagrindinius automobilio parametrus, tačiau padeda valdyti dinaminės kontrolės, navigacijos, parkavimosi kameros, telefono ir multimedijos funkcijas. Magneti Marelli šiam modeliui tiekia galinius žibintus su LED technologija, susidedančius iš išorinės, taip vadinamos, karūnos iš 24 raudonų LED parkavimosi ir stabdžių šviesoms bei iš 16 geltonų LED posūkių šviesoms. 458 taipogi turi ir Magneti Marelli suprojektuotą Superlift sistemą, kurios pagalba elektrinis motoras pakelia priekinę automobilio dalį ir mašina gali pravažiuoti atsiradusias aukštesnes kliūtis ant kelio.
Citroen DS5 Magneti Marelli gamina galinius LED žibintus ir naująją navigacijos sistemą eMyWay, kuri naudoja Bluetooth technologiją bevieliui telefono ryšiui bei bevieliui muzikos grojimui iš kito prietaiso arba per USB lizdą. Įdomus šios sistemos privalumas yra tas, jog eMyWay turi ir navigacijos funkciją kartu su Transporto judėjimo sistemos informacija bei visus Europos žemėlapius vidinėje atminties kortelėje, kuriuos galima naudoti netgi nesant GPS ryšio signalui.
Naujausios automobilių žibintų technologijos panaudotos ir Mercedes Benz B klasėje, tokios kaip bi-ksenoniniai priekiniai žibintai kartu su adaptyvine tolimųjų šviesų funkcija bei LED posūkių žibintais. Audi A5, Honda Civic bei BMW 6 klasė papildomai prie tokio tipo priekinių žibintų turi ir galinius LED technologijos žibintus. Mercedes Benz M klasė, neskaitant jau išvardintų žibintų funkcijų, papildomai gali būti komplektuojama su LED infraraudonųjų tolimųjų šviesų žibintais naktiniam matymui bei LED žibintais posūkių apšvietimui.
Kiekvieno pastebimi Audi R8, Mercedes Benz CLS bei Audi A7 Sportback – vien tik LED technologiją naudojantys Magneti Marelli pagamintais žibintais aprūpinti modeliai, kurie dėmesio centre buvo ir Frankfurto automobilių parodoje.
Itin akcentuotas Frankfurto automobilių parodoje naujosios LED technologijos naudojimas automobilių šviesų prietaisuose atveria kelią didesniam automobilių saugumui keliuose, kuro taupymo ir teršimo mažinimo tendencijų skatinimui netolimoje ateityje bei automobilių dizaineriams ir inžinieriams suteikia didesnę kūrybos laisvę projektuojant naujausius automobilius.
Magneti Marelli įgaliotas atstovas Lietuvoje – UAB „Akstė“, http://eshop.akste.lt.
Komentarai