„ZF Aftermarket” laimi „Equip Auto Paris 2025″ inovacijų apdovanojimą už „ZF [pro]Manager” skaitmeninių sprendimų ir ryšių kategorijoje

26 spalio 2025, 8:28

  • „ZF Aftermarket” apdovanota prestižine Tarptautine didžiąja automobilių inovacijų premija
  • „ZF [pro]Manager” laimėjo skaitmeninių sprendimų ir ryšių kategorijoje
  • „ZF [pro]Manager” išrinko nepriklausoma beveik 100 tarptautinių žurnalistų komisija „Equip Auto” parodoje

„ZF Aftermarket” pripažinta pramonės skaitmeninių technologijų lydere, pelniusi „Equip Auto 2025″ apdovanojimą skaitmeninių sprendimų ir ryšių kategorijoje už savo „ZF [pro]Manager” platformą, aplenkusi konkurentus.

Apdovanota platforma yra inovatyvus skaitmeninis sprendimas autoservisams, sukurtas padėti mechanikams ir autoservisų savininkams su praktiškais įrankiais ir funkcijomis, kurios leidžia taupyti išteklius ir teikti puikias klientų aptarnavimo paslaugas.

„Pripažinimas „Equip Auto 2025″ parodoje patvirtina mūsų misiją vadovauti papildomų dalių ir paslaugų rinkos skaitmeninei transformacijai. Su „ZF [pro]Manager” ne tik mažiname skaitmeninę atskirtį nepriklausomiems autoservisams, bet ir suteikiame jiems konkurencinį pranašumą”, – sakė Benoitas Desaras, „ZF Aftermarket” skaitmeninių sprendimų vadovas.

Kas yra „ZF [pro]Manager”?

„ZF [pro]Manager” yra išsami skaitmeninė platforma, specialiai pritaikyta autoservisams. Ji integruoja bendravimą su klientais ir remonto valdymą į vieną, patogią naudotojui sąsają. Sukurta optimizuoti autoservisų veiklą, „ZF [pro]Manager” padeda technikams planuoti, vykdyti ir dokumentuoti transporto priemonių priežiūrą ir remontą neprilygstamu efektyvumu ir paprastumu.

Pagrindinės „ZF [pro]Manager” naudos:

  • Didesnis efektyvumas: automatiškai tvarko įprastus skambučius ir pranešimus bei atlaisvina autoservisų komandas aptarnauti daugiau klientų.
  • Pagerintas bendravimas su klientais: informuokite klientus apie skaidrius atnaujinimus, remonto eigos stebėjimą ir skaitmeninius aptarnavimo ataskaitas.
  • Patogi naudotojui sąsaja: sukurta paprastumo labui, platforma sumažina mokymo laiką ir padidina produktyvumą.
  • Integracija su „Reserve with Google”, leidžianti užsisakyti autoserviso paslaugas internetu per „Google Maps” ar „Google” paiešką.

Su „ZF [pro]Manager”, „ZF Aftermarket” padeda autoservisams įveikti šį atotrūkį, siūlydama paprastą, pritaikomą ir galingą sprendimą, kuriam įdiegti nereikia techninių žinių.

Apdovanotos inovacijos su tikslu

„ZF Aftermarket” pripažinimas „Equip Auto 2025″ parodoje pabrėžia įmonės įsipareigojimą skatinti inovacijas, kurios svarbios ne tik originalios įrangos gamintojams, bet ir plačiam nepriklausomų papildomų dalių ir paslaugų rinkos tinklui. Supaprastindama skaitmeninių sprendimų naudojimą, „ZF [pro]Manager” sulygina galimybes, leisdama bet kokio dydžio autoservisams konkuruoti susietame pasaulyje.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!