„Autodata“ įmonė veda „Autodocta“ praktinį vadovą, kuriame pateikiami įprastų, tačiau sunkiai diagnozuojamų automobilių problemų sprendimai. Šį kartą aptarsime pavarų perjungimo gedimus ir neįprastus „Range Rover Evoque“ transmisijos garsus.
Mūsų klientas skundžiasi problemomis dėl 2015 m. „Range Rover Evoque“ pavarų perjungimo ir dėl pavarų dėžėje girdimo triukšmo. Tikrindami transporto priemonę, pavarų dėžėje pastebėjome žemą alyvos lygį. Įtariame, kad priežastis yra didelis nuotėkis. Tačiau dirbtuvėje mums nepavyko rasti alyvos praradimo priežasties. Ar galite mums padėti?
Atsakymas: Jau sprendėme šią problemą, kuri pasireiškė po 2014 m. pagamintuose „Range Rover Evoque“ modeliuose su 9HP48 kodo transmisijos kodu. Nuotėkį sukelia sugedęs transmisijos alyvos kanalo sandariklis. Išmontuokite ir utilizuokite tarpiklį ir transmisijos alyvos kanalo plokštės tvirtinimo varžtus. Kruopščiai išvalykite visus prispaudimo paviršius. „Land Rover“ dalių skyriuje sumontuokite naują transmisijos alyvos kanalo plokštės tarpiklio versiją. Sumontuokite vėl alyvos kanalo plokštelę naujais tvirtinimo varžtais ir priveržkite tvirtinimo varžtus iki tinkamo 10 Nm priveržimo momento. Atkreipkite dėmesį į pavarų dėžės alyvos kanalo plokštes tvirtinančių varžtų priveržimo seką (1.1 pav.). Jei reikia, įpilkite alyvos į transmisiją. Baigus remontą, reikia atlikti bandomąjį važiavimą, kad būtų patikrinta, ar problema pašalinta.
Komentarai