Hitachi Astemo: ateities mobilumas

21 spalio 2021, 8:00

2021 metų pradžioje kompanijos „Hitachi Automotive Systems“, „Keihin Corporation“, „Showa Corporation“ ir „Nissin Kogyo Co.“ apjungusios savo jėgas kartu tapo „Hitachi Astemo“.

Naujasis pavadinimas aiškiai apibūdina įmonių grupės misiją – „Astemo“ yra santrumpa iš “Advanced Sustainable Technologies for Mobility” (vert. iš anglų k. „Pažangios tvarios technologijos mobilumui“). Sujungdama keturių bendrovių stipriąsias puses, „Hitachi Astemo Group“ siekia sukurti ir pasiūlyti pažangius mobilumo sprendimus, kurie lenkia sparčius mūsų laikų pokyčius ir atveria kelią mobiliai bei tvariai visuomenei. Tai visų pirma apima elektromobilių važiuoklių ir autonominių vairavimo sistemų vystymą.

„Hitachi Astemo Aftermarket Germany GmbH“, plėtros, vystymo ir testavimo centras Espelkampo mieste Vokietijoje, sėkmingai kuria, vysto ir tiekia savo produktus OE ir OES klientams visame pasaulyje – 60% produkcijos yra eksportuojama ir įmonės dalis pasaulinėje rinkoje nuolat auga. Daugelį produktų grupių, kurios nebuvo tiekiamos antrinei atsarginių dalių rinkai, dabar galima įsigyti iš „Hitachi Astemo Aftermarket Germany GmbH“. Dėka trijų prekinių ženklų strategijos „Hitachi“, „HÜCO“ ir „Tokico“, įmonės užsakovams siūlomas platus originalių atsarginių dalių asortimentas – elektronikos, jutiklių, vairavimo sistemų, degalų tiekimo, variklio valdymo ir važiuoklės produktai.

„Hitachi“ gamina naujausios kartos aukšto slėgio siurblius, skirtus degalų įpurškimui. Kaip „Volkswagen“ grupės partnerė, kompanija „Hitachi“ yra vienintelė TSI, FSI ir TFSI aukšto slėgio kuro siurblių tiekėja. Įmonė taip pat yra pasaulio rinkos lyderė oro masės matuoklių srityje, užimanti daugiau nei 40% rinkos OEM sektoriuje. „Hitachi“ siūlo bene plačiausią visų uždegimo technologijų ir kitų elektroninių komponentų asortimentą Europoje – kasmet į lyderiaujančių automobilių gamintojų naujas transporto priemones sumontuojama daugiau nei 50 milijonų šio prekinio ženklo uždegimo ričių. „Hitachi“ taip pat turi platų produktų asortimentą jutiklių technologijų srityje ir ateityje taps OEM amortizatorių tiekėja pirmaujančiam elektroninių transporto priemonių gamintojui.

Aukšto slėgio kuro siurbliai

 

Aukšto slėgio siurblys kartu su kuro siurbliu sudaro degimo variklio „dvigubą širdį“: užtikrina, kad įpurškimo vožtuvai būtų aprūpinti reikiamu slėgiu, idant degalai būtų kuo smulkiau paskirstyti cilindrų degimo kamerose.

Aukšto slėgio siurblys nereikalauja priežiūros, tačiau modeliai, kuriuose sumontuotas plokščiasis plunžeris, turi būti nuimami, nes keičiant alyvą būtina patikrinti plokščiąjį plunžerį. Plunžeris nusidėvi ir, blogiausiu atveju, gali sulūžti, o tai gali sugadinti variklį. Nuėmus plunžerį, privalu apžiūrėti aukšto slėgio kuro siurblį – siurblyje neturėtų būti jokių nusidėvėjimo žymių.

Taip pat reikia patikrinti nuimto aukšto slėgio kuro siurblio spyruoklę ir stūmoklį. Jei jie yra geros būklės, tolesni veiksmai nėra būtini.

Jei stūmoklis nebėra juodas, kaip naujame siurblyje, tai neturi kelti susirūpinimo – juodasis stūmoklio sluoksnis nusitrina per pirmuosius 50 000 km ir susiformuoja sidabriniai žiedai. Stūmoklyje neturėtų būti įbrėžimų ar šlifavimosi žymių. Esant įbrėžimams ar šlifavimosi žymėms, būtina patikrinti visą kuro sistemą, ar nėra metalo drožlių ir pakeisti siurblį. Metalo drožlės degalų filtre yra aiškus aukšto slėgio siurblio gedimo požymis.

 Sugedusio aukšto slėgio siurblio požymiai:

automobilio galios trūkumas aukščiausiame greičio diapazone;
nestabili tuščioji eiga ir prastas transporto priemonės užvedimas;
variklis užgęsta eigoje;
degalų kiekis alyvoje;
degalų nutekėjimas kaip įspėjamasis signalas. 

Aukšto slėgio kuro siurblio keitimas

Naujas aukšto slėgio siurblys turi būti išpakuotas tik prieš pat montavimą. Jokiu būdu negalima imti ir laikyti siurblį už stūmoklio, nes stūmoklis išslys. Išslydus stūmokliui ir bandant įstumti jį atgal, bus pažeistas sandariklis – tokio siurblio jokiu būdu nebegalima montuoti.

Numetus aukšto slėgio siurblį, jo taip pat nebegalima naudoti – siurblys po smūgio taps nesandarus.

Būtina naudoti tinkamus įrankius – montavimo metu varžtus priveržti dinamometriniu raktu, nes perveržus varžtus bus sugadintas flanšas arba ir pats siurblys.

Prieš montuojant siurblį nedideliu kiekiu alyvos reikia sutepti stūmoklį, plunžerį, spyruoklę ir aplink sandariklį. Norint lengvai sumontuoti aukšto slėgio siurblį, paskirstymo veleno kumštelis turi būti žemiausiame taške.

Pakeitus aukšto slėgio siurblį, būtina patikrinti paskirstymo veleną. Jei paskirstymo velenas turi šlifavimosi žymių, jį taip pat reikia pakeisti. Bet koks paskirstymo veleno pažeidimas paveiks aukšto slėgio siurblio funkcijas.

Siurblio žemo slėgio pusėje gali būti sumontuota guminė žarna, kuri gali išporėti – lėtai porėjant guminei žarnai, gumos dalelės palaipsniui užkemša aukšto slėgio siurblį. Žarną rekomenduojama pakeisti.

Montavimo patarimai:

naudokite kuro siurblį tik su filtru;
reguliariai prižiūrėkite degalų filtrą;
pakeiskite guminę žarną;
priveržkite jungtis.

Aukšto slėgio kuro siurbliai yra delikatūs komponentai, todėl būtinas atidus montavimas.
Tinkamai prižiūrimi aukšto slėgio siurbliai tarnauja visą variklio gyvavimo laiką.

Produktų montavimo vaizdo įrašus ir daug kitų patarimų rasite mūsų „YouTube“ kanale!

! Keisdami aukšto slėgio kuro siurblį, vadovaukitės gamintojo instrukcijomis.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!