Mechanikai kritikuoja „Start-Stop“ sistemą.

26 vasario 2021, 12:00

Pasak daugumos mūsų apklausoje dalyvavusių mechanikų, „Start-Stop“ sistema prisideda prie pagreitinto variklio ir kitų transporto priemonės elementų nusidėvėjimo.

„Start-Stop“ sistemą automobilių gamintojai beveik 10 metų plačiai naudoja siekiant sumažinti degalų sąnaudas ir anglies dvideginio išmetimą. Aštuoniose šalyse klausėme mechanikų, ką jie mano apie šio sprendimo poveikį transporto priemonių elementų patvarumui.

Rezultatai vienareikšmiai. Net  83 % mechanikų mano, kad „Start-Stop“ sistema sukelia greitesnį variklio ir jo komponentų susidėvėjimą.

Be to, daugiau nei pusė apklausos dalyvių pripažino, kad kiekviename maršrute savo transporto priemonėje išjungia (arba išjungtų*) „Start-Stop“ sistemą. Ketvirtadalis apklaustųjų nurodė, kad jie paprastai išjungia sistemą, priklausomai nuo aplinkybių. Tik 7 % apklaustųjų teigė, kad niekada neišjungė (arba neišjungtų*) sistemos.

Mechanikų, manančių, kad „Start-Stop“ sistema sukelia ankstyvą transporto priemonės nusidėvėjimą, buvo klausiama apie komponentus, kurie, jų nuomone, yra labiausiai pažeidžiami. Daugiausia žmonių nurodė starterį (83 %) ir akumuliatorių (64 %). Trečdalis taip pat mano, kad „Start-Stop“ gali sukelti priešlaikinį turbokompresoriaus gedimą.

Reikia kuo rimčiau vertinti mechanikų nuomones, nes jie kasdien susidoroja su transporto priemonės gedimais ir yra atsakingi už jų diagnostiką. Todėl mūsų apklausos rezultatai yra praktiškas „Start-Stop“ sistemos vaizdas.

Tiesa, ši sistema tam tikromis sąlygomis sumažina teršalų išmetimą. Kaip ekologiniu požiūriu atrodo problema su dažnesniu akumuliatoriais, starterio ar kitų transporto priemonės dalių keitimu? Tai yra kitos kategorijos klausimas.

*Dalyviai, kurie šiuo metu neturi automobilio su „Start-Stop“ sistema.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!