Priekinės valdymo svirties įvorės keitimas BMW e60

26 vasario 2019, 0:55

Mes pristatome priekinės valdymo svirties keitimo procesą 5 serijos BMW (e60), naudojant valdymo svirties guolio skirtuvą TEDGUM® TED99705.

  1. Pirmiausia reikia pakelti transporto priemonę ir nuimti ratą. Tada išmontuoti variklio apsaugą automobilio apačioje.
  2. Įvorės tvirtinimas yra šalia stabilizatoriaus. Nuimti kištukus ir atsukti tvirtinimo varžtą, naudojant raktą Nr. 18 ir veržliaraktį Nr.18 .
  3. Paprastai svirtis yra labai nešvari. Ją verta išvalyti neinvazine chemija ir nuvalyti iki sausumo valikliu. Surinkti teršalai kraštutiniu atveju gali sugadinti svirties lizdą, kai bus išmontuojama senoji svirtis arba pačią svirtį, montuojant naują.
  4. Pagal instrukcijas montuojamas „Tedgum“ TED99705 valdymo svirties guolio skirtuvą. Naudojant žiedinį raktą ir veržliaraktį, užspaudžiama įvorė iš svirties lizdo. Naudotos svirties montažo kryptis turi būti link transporto priemonės variklio.
  5. Prieš įvorės montavimą reikia kruopščiai išvalyti svirties lizdą bei aplink jį. Jei lizdas yra pažeistas, pakeiskite visą įvorę. Šiuo metu taip pat verta patikrinti veržlę ir pačią svirtį.
  6. Nauja įvorė sutepama izopropanoliu, kad būtų lengviau surinkti. Mažesnė, papildoma anga įvorėje yra tam, kad ji sutaptų su žyme ant svirties. Komponento žymėjimas turi būti vienoje ašyje. Teisingas padėties nustatymas padeda tinkamai paskirstyti jėgas ant įvorės pakabos veikimo metu.
  7. Naują įvorę „Tedgum“ TED76099 pagal instrukcijas prispausti įrankiu TED99705 svirties lizde. Įvores įspausti kišant jį į svirties lizdą nuo variklio pusės.
  8. Įvorė turi būti patalpinta svirties lizdo angoje centro atžvilgiu.
  9. Svirtis montuojama tvirtinimo vietoje ir prisukama. Svirtį reikia prisukti pagal gamintojo specifikacijas po apkrova, t.y. kai transporto priemonė stovi ant ratų. Montuojami anksčiau išmontuoti kištukai bei apatinis variklio dangtis.

Sumontavus, rekomenduojama atlikti bandomąjį važiavimą, po kurio reikia patikrinti sumontuotą elementą. Verta prisiminti, kad daugiapakopė pakaba turi tendenciją dirbti esant tam tikrai apkrovai. Nedidelis vienos pakabos pusės įvorės pažeidimas gali būti padidėjusios kitos pusės apkrovos rezultatas. Patartina pakeisti visas įvores, nors ir esame įsitikinę, kad jos yra gero stovio.

Teorija sako, kad pakeitus įvorę, geometrija ir ratų suvedimas turi būti nepakitę, tačiau praktika yra kitokia. Taip atsitinka, kad transporto priemonės turi geometrijos ir ratų suvedimo koregavimą pagal sumontuotus pakabos elementus, po elementų remonto pasikeičia parametrai.

Šį ir kitus remonto vadovus galite atsisiųsti internetinėje svetainėje „TEGDUM“ adresu: http://tedgum.pl/pl/dla-mechanika.html

Aukščiau pateikta instrukcija skirta tik iliustruoti ir padeda supaprastinti remonto atlikimą. Firma TEDGUM® neatsako už klaidas ar neteisingą instrukcijų aiškinimą. Remontą turėtų atlikti kvalifikuotas personalas, naudodamasis tinkamais įrankiais ir laikydamasis atitinkamų saugos priemonių.

Komentarai

Komentarų nėra. Būkite pirmas!