Kartais mechanikai pamiršta, kaip teisingai reikia montuoti stabdžių diskus. Įmonė ATE paruošė stabdžių diskų montavimo nurodymų vadovą.
Dažnai greitą stabdžių diskų dilimą lemia neteisingas jų montavimas. Netolygus stabdžių diskų judėjimas sukelia jų dilimą. Norint išvengti šios problemos, montavimas turėtų būti atliekamas, atsižvelgiant į ATE specialistų nurodymus.
1. Ratai
Norint išvengti automobilio ratų mušimo ratai turi būti tinkamai subalansuoti ir sumontuoti. Verta patikrinti padangos judėjimo kryptį. Specialistai pataria ratų veržles prisukti rekomenduojama sukimo jėga ir taisyklinga veržlių sukimo tvarka.
2. Stabdžių suportas
Būtina patikrinti ar nepažeistos stabdžių suporto stūmoklio ir kreipiančiųjų apsaugos. Taip pat privalu patikrinti ar suporto stūmoklis ir kreipiančiosios yra tinkamai suteptos, nes visa tai daro įtaką taisyklingam naujų stabdžių trinkelių veikimui, kuris labai svarbus stabdžių diskų montavime.
3. Stabdžių trinkelės
Montuojant ATE stabdžių diskus, gamintojas pataria montuoti naujas originalias ATE stabdžių trinkeles arba ATE stabdžių antdėklus. Reikia atkreipti dėmesį į tai, kad sumontavus naujas stabdžių trinkeles arba naujus stabdžių antdėklus, pirmus 200 km. reikia stabdyti ypač atsargiai. Reikia vengti nereikalingo staigaus stabdymo.
4. Stabdžių diskai
Stabdžių diskus privaloma keisti visai ašiai, tiek kairėje tiek dešinėje pusėje. Turite nepamiršti, kad nereikia valyti naujų specialia danga padengtų stabdžių diskų. Jeigu stabdžių diskai nėra padengti specialia danga privaloma tinkamu valikliu nuvalyti apsauginį antikorozinį stabdžių diskų sluoksnį. Rato stebulė ant kurios montuojamas stabdžių diskas privalo būti švari, be jokių nelygumų ar pažeisto paviršiaus. Montuojamo stabdžių disko stabdymo bei šoninis paviršiai ir paviršius, maunamas ant stebulės, privalo būti švarus ir nepažeistas. Jeigu taip nutinka, kad senuose stabdžių diskuose atsirado mušimas, montuojant naujus stabdžių diskus patartina juos prisukti gamintojo nurodyta jėga ir patikrinti stabdžių diskų mušimą ant stabdymo paviršiaus, naudojant matavimo indikatorių, matuojant 10 mm. atstumu nuo išorinio krašto.
4. Rato stebulė
Nepamirškite nuvalyti rato stebulės. Verta patikrinti ar rato stebulės paviršius nėra pažeistas ar deformuotas. Nepatartina tepti rato stebulės įvairiomis pastomis, pvz.: vario pasta. Dėl rato stebulės nelygumų stabdžių disko mušimas gali padidėti dvigubai.
6. Rato pakaba
Vairo traukės, antgaliai ar sailentblokai negali turėti laisvumų. Amortizatoriai taip pat turi veikti tinkamai. Ratų suvedimas turi atitikti gamintojo reikalavimus.
7. Rato guolis
Rato guolis negali būti pažeistas, jei jis yra pažeistas ar netinkamai funkcionuojantis, turi būti pakeistas nauju, atitinkančiu gamintojo reikalavimus.
8. Vairo sistemos elementai
Būtina patikrinti ar vairo traukės ir jų antgaliai neturi laisvumų.
Įmonė ATE primena, kad tinkamai sumontuoti ir tinkamai veikiantys stabdžių diskai užtikrina jūsų saugią ir komfortišką kelionę.
Komentarai