Elektroninės automobilių serviso knygelės tampa vis populiaresnės tarp automobilių gamintojų. Internetiniai remonto įrašai teikia naudą transporto priemonių savininkams, o taip pat ir įgaliotosioms remonto dirbtuvėms Ar nepriklausomos dirbtuvės naudoja šį sprendimą? Tarp kitko apie klausiame apklausoje.
Automobilių gamintojai nusprendė pamažu pakeisti popierines serviso knygeles elektroninėmis jų versijomis.
Daugelio markių pirkėjai vis dar gauna tradicinę knygelę, kurią atlikdamas patikrinimus ar remontą techninės priežiūros specialistas užpildo ranka. Kai kurie gamintojai siūlo abi formas – popierinę ir internetinę, tačiau yra ir tokių, kurie remonto įrašus perkėlė į internetą.
Dirbtuvių klientai, ypač turintys palyginti naujus automobilius, gali tikėtis, kad nepriklausomos dirbtuvės po atliktos paslaugos užpildys elektroninę knygelę. Ši tema gali pasirodyti ypač svarbi ateinančiais mėnesiais, kai dėl krizės daugelis transporto priemonių savininkų gali atsisakyti įgaliotųjų remonto įmonių paslaugų dėl ekonomiškai naudingesnių nepriklausomų dirbtuvių. Kaip gerai žinoma, transporto priemonės remonto darbų tęstinumas yra nepaprastai svarbus, dėl vėlesnio perpardavimo.
Raginame visus dirbtuvių atstovus sudalyvauti mūsų apklausoje. Klausiame joje, ar naudojatės elektronine serviso knygele, apie Jūsų nuomonę apie prieigą prie jų ir apie naudojimosi jomis patogumą.
Komentarai