Įmonė „ZF“ yra pirmaujantis koncernas, gaminantis pavaros perdavimo mechanizmus ir pakabos elementus ir parduodantis juos „Sachs“, „Lemförder“, „Boge“, „ZF Lenksysteme“ ir „ZF Parts“ prekiniais ženklais. Viena iš pagrindinių koncerno sričių yra pavarų dėžių gamyba komercinio transporto automobiliams.
„ZF Services“ parduoda apie 100 000 atsarginių dalių, skirtų greičių dėžėms. Šios atsarginės dalys užtikrina tinkamą greičių dėžių funkcionavimą. Originalios „ZF“ atsarginės dalys, tai tos dalys, kurios buvo montuotos greičių dėžės gamyboje. Šios atsarginės dalys gaminamos iš tų pačių elementų ir jų kokybė yra lygiai tokia pati, kaip originalo.
Greičių dėžių rūšys:
„Ecosplit“ – papildoma jėga sunkiems komerciniams automobiliams
Greitas, saugus ir ekonomiškas transportas pritaikytas vežti sunkius krovinius. Automobiliams reikalingi galingi varikliai ir greičių dėžės, galinčios perduoti tą galią ašims.
Privalumai:
· Sinchronizuota greičių dėžė;
· „Servoshift“ sistema;
· 12 arba 16 bėgių;
· Tylus darbas;
· Optimali „Intarder“ sistema suteikia daugiau saugumo;
· Galios perjungėjai PTOs (Power Take Offs).
Patikrinta klasika sunkiajam komerciniam transportui
Lengvesnė dėžės versija su dvylika bėgių yra tinkama visų rūšių varikliams ir užtikrina optimalų galios perdavimą judant iš vietos, bėgėjantis arba palaikant pastovų greitį. Šešiolikos bėgių sinchronizuota greičių dėžė tinka statybiniam transportui.
Greičių dėžės gali būti komplektuojamos ir su galios perjungėjais ZF PTOs (Power Take Offs). Greičių dėžių aliumininis korpusas yra lengvas ir patikimas.
Pneumatinės „Servoshift“ sistemos dėka bėgiai perjungiami lengvai ir greitai. Papildoma sistema „Intarder“ padeda stabdyti automobilį kalnuose arba autostradose.
„Ecomid“ – greičių dėžės, skirtos vidutinio dydžio komerciniam transportui
Ši greičių dėžė puikiai tinka važiuoti bet kokiomis sąlygomis. Autostradoje, bekelėje, statybose – tai puikiai ir patikimai tarnaujanti greičių dėžė vidutinio dydžio komerciniam transportui. Ši greičių dėžė taip pat sumažina kuro suvartojimą.
Privalumai:
· Sinchronizuota greičių dėžė;
· „Servoshift“ sistema;
· 9 bėgiai;
· Tylus darbas;
· Optimali „Intarder“ sistema suteikia daugiau saugumo;
· Galios perjungėjai PTOs (Power Take Offs);
· Lengvas korpusas.
„Ecomid“ – tai puikus pasirinkimas automobiliams, kurių masė nesiekia 36 tonų. Devynių bėgių greičių dėžė užtikrina optimalų galios perdavimą judant iš vietos, bėgėjantis arba palaikant pastovų greitį. Sustiprinta ir palėtinta pavara padeda automobiliui pajudėti iš vietos net pilnai įkrautam.
Greičių dėžės gali būti komplektuojamos ir su galios perjungėjais ZF PTOs (Power Take Offs). Greičių dėžių aliumininis korpusas yra lengvas ir patikimas.
Papildoma sistema „Intarder“ padeda stabdyti automobilį kalnuose arba autostradose.
„Ecolite“ – greičių dėžė, skirta lengviems komerciniams automobiliams bei pritaikyta važinėti mieste
Pristatymas mieste yra iššūkis vairuotojui. Mechaninė greičių dėžė „ZF-Ecolite“ yra puikus sprendimas, skirtas lengviems komerciniams automobiliams, padėsiantis aptarnauti tiekimo grandinę mieste.
Privalumai:
· Lengvas ir tikslus bėgių perjungimas;
· Sinchronizuota greičių dėžė;
· Šeši bėgiai;
· „Servoshift“ sistema;
· Galios perjungėjai PTOs (Power Take Offs);
· Lengvas korpusas.
„Ecolite“ – ekonomiška greičių dėžė
Ši šešių bėgių greičių dėžė yra skirta kasdieniniam naudojimui. Dėžė puikiai sinchronizuota, yra lengva ir patikimos konstrukcijos.
„AS Tronic“ – didelėms apkrovoms
„AS Tronic“ yra pirma tokios rūšies automatinė greičių dėžė, skirta komerciniam transportui. Ši dėžė yra patikimas partneris, tiek autostradoje, tiek sunkaus pravažumo keliuose.
Privalumai:
· Automatinis, greitas ir patikimas pavaros perjungimas;
· Didesnis saugumas – maksimalus komfortas;
· Mažesnis kuro suvartojimas;
· Retesnis sankabų keitimas =mažesnės išlaidos;
· Integruota modulinė konstrukcija;
· Sistemos „Intarder“ ir „PTOs“.
Automatinė, ekonomiška, saugi ir komfortiška
Ši 12 arba 16 bėgių greičių dėžė puikiai veikia pasirinkdama geriausias apsukas ir bėgį. Nuostabus suderinamumas su varikliu. Puikiai tinka mieste arba autostradose.
„Retarder“ sistema padeda sustabdyti automobilį užtikrinant saugumą kelyje. Sistema „AS Tronic“ užtikrina sklandų ir patikimą bėgių perjungimą.
Straipsnį parengė „ZF“
Komentarai