Po „ Audi TT RS“ ir „RS 5 Coupé“ modelių atėjo laikas „Audi RS 4 Avant“. Jau 2017 IAA mugėje plačioji auditorija galėjo pasigrožėti nauju „Audi Sport“ RS serijos modeliu su „Hankook“ padangomis. Kaip ir visų RS modelių prototipas, t.y. „Audi Avant RS2“, naujasis „Audi RS 4“ sujungia savyje sportinį stilių ir įprastas kasdieniškas savybes.
Po „Audi TT RS“ ir „RS 5 Coupé“ modelių su visais varomais ratais ir galia 450 AJ saugų važiavimą užtikrina 19- ir 20-colių padangos, įskaitant „Hankook Ventus S1 evo²“ tipą. Dėl to kiekvienas automobilis taip pat naudoja triukšmo mažinimo technologiją „sound absorber®”.
Po „Audi TT RS“ ir „RS 5 Coupé“ modelių, „Hankook“ padangų gamintojas tiekia padangas ir naujam „Audi RS 4 Avant“ modeliui. Remiantis pirmųjų RS modelių tradicija, šiuo atveju taip pat buvo naudojamas galingas V6 „Biturbo“ variklis, kuris dėl 600 Nm sukimo momento ir 80 kg mažesnio svorio palyginus su ankstesniu modeliu, neabejotinai tenkins net pačių reikliausių lenktynininkų lūkesčius. Visi varomi ratai ir 19- ir 20-colių padangos suteikia reikiamą trauką ir pagreitį 4,1 s nuo 0 iki 100 km/h. Pirmosios transporto priemonės buvo pristatytos naujiems savininkams metų pradžioje. Jų gamyklinė įranga apima ir padangas 265/35 R 19 98Y XL (serijinės) bei 275/30 R 20 97Y XL (papildomos), „Hankook Ventus S1 evo²“ tipo, kuriose naudojama „sound absorber®” triukšmo mažinimo technologija.
Firmą „Audi Sport GmbH“ RS modeliams įkvepia motosportas ne tik dėl išvaizdos, bet ir todėl, kad kiekvienas RS modelis gali būti naudojamas tiek lenktynėms, tiek ir kasdieniniam važiavimui. Tą patį galima pasakyti ir apie padangas, kurios be tipinių bandymų su maksimaliu greičiu taip pat apima dešimt važiavimų legendiniu maršrutu Nordschleife lenktynių trasa Niurburgringe. Atsižvelgiant į automobilį, „Hankook“ padangos, įtrauktos į „Audi RS 4 Avant“ gamyklos įrangą, taip pat užtikrina sportinį elgesį važiuojant. Be to, „Hankook“ inžinieriai iš Vokietijos dizaino centro be gero sukibimo ir preciziško elgesio vairuojant, neaplenkė patogumo ir ilgaamžiškumo aspekto.
Atliekant bandymus, pavyzdinė „Hankook UHP“ padanga patvirtino, kad tinka ne tik sportinėms reikmėms, bet ir ilgai tarnauja, yra komfortiškos bei saugios. Trumpas stabdymo kelias ir drėgnos dangos parametrai įmanomi, nes naudojamas šiuolaikinis stireno ir silicio dioksido polimero mišinys protektoriaus gamybai. Kelių spindulių protektoriaus konstrukcijos technologija ir lengvas karkasas iš viskozės (rayon) užtikrina optimalią padangos paviršiaus padėtį važiuojant, tuo pačiu padidėja maksimalus kontaktas su keliu. Naujoviška DTM trijų sluoksnių blokų konstrukcija su specialia briauna užtikrina tolygiai aukšto laipsnio sukibimą su kelio danga net susidėvėjus padangai, puikią trauką ir gerą stabdymą per visą padangų eksploatavimo laiką.
„Hankook“ sukurta „sound absorber®” technologija ypač sumažina triukšmą viduje. Ši technologija jau buvo naudojama dabartinėse „Audi TT RS“ ir „RS 5 Coupé“ modelių padangose. Reikšmė, kuri būdinga sportinėms padangoms su mažu skerspjūviu ir stipriu triukšmu salone esant dideliems greičiams, buvo pagrindinis projektavimo etapo aspektas, kurio tikslas buvo gauti veiksmingas padangas, kurios tuo pat metu užtikrintų važiavimo komfortą. „Hankook “ inžinieriai pritaikė savo „tylių padangų“ – „sound absorber®” technologiją iki šiol naudojamą dideliuose, galinguose visureigiuose – lengvųjų automobilių padangoms – „Ventus S1 evo².“
Komentarai