„Toyota“, „Mazda“ ir „Denso“ – steigia elektromobilumo technologijų kompaniją

18 gruodžio 2017, 23:10

„EV Common Architecture Spirit“ – tai nauja „Toyota“, „Mazda“ ir „Denso“ įkurta bendra kompanija. Tokiu būdu siekiama tobulinti ir kurti naujas elektromobilių technologijas.

Naujoji bendrovė įdarbins inžinierius iš trijų firmų. „Toyota“ ir „Mazda“ dirbs ateities elektros transporto priemonių projektavimo, gamybos ir pardavimų srityse, o „Denso“ prie technologijų gamybos. Naujoji firma įsikūrusi Nagojoje, Honsiu saloje.

Foto: flickr.com/photos/lotprocars

Naujos kompanijos įkūrimo idėja kilo dėl sparčios elektromobilumo plėtros ir dėl didelės oro taršos. Tokia situacija reikalauja, kad automobilių pramonės gamintojai kurtų ekologiškas technologijas.

Moduliniai sprendimai, su kuriais jie dirba dabar, turi lengvai prisitaikyti prie skirtingų transporto tipų. Bendradarbiavimas bus susijęs su mikroautomobilių, lengvųjų automobilių, visureigių ir lengvųjų komercinių transporto priemonių plėtra. Moduliniai konstrukciniai sprendimai turi būti sukurti taip, kad transporto priemonės išsaugotų kiekvieno prekės ženklo unikalumą.

Remiantis prielaidomis, „Toyota“ turi pristatyti TNGA (Toyota New Global Architecture) gamybos sistemą, „Denso“ bus atsakinga už elektronines technologijas, o „Mazda“ užduotis – gaminių planavimas ir kompiuterinis modeliavimas.

„Toyota“ nenori dalintis pažangiomis akumuliatorių technologijomis

Nepaisant to, kad glaudžiai bendradarbiaujama su modulinėmis technologijomis, „Toyota“ nesiruošia dalintis pažangiais elektros energijos kaupimo sprendimais. Įmonė dirba su „solid state“ akumuliatorių technologijomis, naudojančiomis kietą, sausą elektrolitą elektros energijos kaupimui.

Pasak „Toyota“, tai turėtų būti maždaug 50 procentų tankesnės talpos akumuliatorius, išlaikydamas tokį patį akumuliatoriaus dydį. Tai labai padidintų elektrinės transporto priemonės galimybes ir sutrumpintų įkrovimo laiką. „Solid state“ akumuliatoriai gali dirbti aukštesnėje temperatūroje ir nereikalauja aušinimo, tai leidžia sumažinti jo dydį. Tokio akumuliatoriaus kaina galėtų būti panaši į jame panaudotų medžiagų kainą.

„Solid state“ technologijos ir masinės gamybos įdiegimas planuojamas kito dešimtmečio pradžioje. „Toyota“, „Mazda“ ir „Denso“ įkurtos kompanijos akumuliatorių tobulinimo sprendimus galės naudoti tiek dabartines, tiek būsimas „solid state“.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!