Jau keletą metų žiemos sezonas Europoje (Centrinėje) stebina skirtingomis atmosferos sąlygomis ir kaprizinga, nenuspėjama gamta. Todėl atitinkamos padangos – tai privaloma automobilio įranga. Žieminių padangų specialistai iš „Nokian Tyres“ demonstruoja platesnį padangų asortimentą, kuris padeda susidoroti su greitais temperatūros pokyčiais.
Žieminių padangų „Nokian Tyres“ kolekcija kitą sezoną bus turtingesnė nei bet kada. Firma išplėtė savo standartinę žieminių WR A4 padangų seriją su naujomis dimensijomis, pritaikytomis Centrinės Europos rinkai.
Padangos, skirtos didelės jėgos sportiniams automobiliams, puikiai užtikrina patikimą sukibimą su danga žiemos sąlygomis, maksimalų saugumą ir vairavimo komfortą. Įvairių tipų žieminių padangų pasirinkimas taip pat apima dydžius, tinkamus šiuolaikiniams elektriniams automobiliams.
- Šiais metais mūsų lengvųjų automobilių padangų asortimentas yra platesnis nei bet kada. „Nokian Tyres“ padangos sudaro net 97% visų padangų dydžių, naudojamų lengviesiems automobiliams Europos rinkoje. Tai įspūdinga! Šią žiemą naujesnių modelių, tokių kaip „Audi Q5“, „BMW 5“, „Škoda Kodiaq“ arba „MINI Cooper Countryman“, vairuotojai pagaliau galės mėgautis mūsų žieminėmis padangomis, – teigia „Nokian Tyres“ CE generalinis direktorius Hannu Liitsola.
Ekspertų padangos pritaikytos bet kokioms žiemos sąlygoms
„Nokian“ – tai padangų gamintojas tolimoje šiaurėje, kuris surinko daugybę žieminių padangų, pritaikytų prie įvairių atmosferos sąlygų, kurias kūrė ir testavo kompetetingi padangų ekspertai. Daugiau nei prieš 80 metų bendrovė sukūrė pirmąją pasaulyje žieminę padangą. Nuo tada buvo įdiegta daug patobulinimų ir pažangių technologijų, kad vairuotojai galėtų saugiai ir nerūpestingai važiuoti.
– Kaip padangų gamintojų pionierius, siekiant atitikti elektrinių automobilių vairuotojų poreikius, „Nokian Tyres“, sukūrė labiausiai energiją taupančią žieminę padangą automobilių pramonėje. Remiantis ES padangų ženklinimu, naujoji „Nokian Hakkapeliitta R2“ buvo apdovanota aukščiausia A klase – mažiausiai sunaudojančia kuro, – sako Matti Morri „Nokian Tyres“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovas
– Šios naujos kartos „Hakkapeliitta“ linijos žieminės padangos užtikrina gerą sukibimą bei saugią eksploataciją dar ilgesnėse distancijose. Padangos buvo sukurtos „BMW“ klasės elektros automobiliams „i3“ ir hibridiniams „i8“,- priduria Morri.
Kitas novatoriškas sprendimas yra aramidinių šoninių sienelių technologija. Aramidinis pluoštas naudojamas „Nokian Tyres“ sustiprina padangų šonines sienas, taip padidindamas atsparumą smūgiams ir įpjovimams. Aramidinės šoninės sienelės tapo populiarios tarp SUV vairuotojų, nes jos pasiteisino važiuojant ir prastais keliais, ir mieste.
Ekstremalūs testai – tai padangų kokybės garantija
Išsamūs tyrimai atlikti ekstremaliomis žiemos sąlygomis padėjo sukurti svarbiausius visų „Nokian Tyres“ produktų kokybės parametrus. Mokslinis centras ne be priežasties yra vadinamas „Baltuoju pragaru“, tai yra vieta, kur „Nokian Tyres“ ekspertai atidžiai išbandė žiemines padangas ant sniego, ledo ir slidaus purvo.
Šis unikalus tyrimo centras apima daugiau kaip 700 hektarų užsnigtų lygumų Laplandijoje, Ivalo miestelyje, vietovėje toli už poliarinio rato. Daugiau kaip 20 000 padangų išbandytos bandymų trasose, o automobiliai nuvažiavo 40 000 kilometrų.
Geriausi novatoriški „Nokian Tyres“ žieminėms padangoms taikomi sprendimai
Žiemos metu sudėtingos važiavimo sąlygos ir pagrindinis vaidmuo tenka vienam elementui: gebėjimui laiku sustoti (taip pat ir esant netikėtai situacijai). Štai todėl premium klasės „Nokian Tyres“ žieminių padangų privalumai yra keletas novatoriškų sprendimų tokių, kaip pagerinti Jūsų saugumą, pagerinti komfortą, sumažinti triukšmą ir sumažinti kuro sąnaudas:
Funkcionali lamelės sistema – kiekvienas blokas ir protektoriaus rašto lamelė turi ryškiai apibrėžtą formą ir funkciją, o tai reiškia puikų sukibimą ir stabilų vairavimą. Pritaikyta modelyje „Nokian WR A4“.
Kanalai tarp centrinių blokų – gilūs, atviri kanaliukai tarp centrinių protektorių blokų padidina sukibimą ekstremaliomis žiemos sąlygomis. Kanalai efektyviai išstumia purvą, šlapią sniegą ir vandenį tarp padangos ir kelio dangos, kad būtų išvengta slydimo purvu ir aquaplaning atsiradimo. Naudojamas modeliuose „Nokian Weatherproof, Nokian Weatherproof SUV“.
Saugos rodiklis žiemos sąlygomis WSI – numeriai, įspausti ant centrinio padangos paviršiaus, rodo pagrindinio protektoriaus griovelio gylį. Snaigės simbolio saugos indikatorius (WSI) išlieka matomas tol, kol griovelis yra keturių milimetrų. Kai padanga susidėvi tiek, kad snaigės simbolis nebėra matomas, vairuotojas turi pirkti naujas padangas, kad užtikrintų savo ir keleivių saugumą. Naudojami „Nokian WR A4“ modelyje.
Tylios šoninės sienelės technologija – speciali zona, esanti padangos šoninėje dalyje, slopina triukšmą ir vibraciją. Dėl to sumažėja triukšmas salone. Naudojamas „Nokian WR A4“, „Nokian WR D3“, „Nokian WR D4“ modeliuose.
Aramidinės šoninės sienelės technologija – siekiant SUV vairuotojams užtikrinti patvarumą, visoms premium klasės „Nokian Tyres“ padangoms naudojamos aramidinės šoninės sienelės technologija. Aramidinis pluoštas, naudojamas šoninei sienelei, sustiprina padangą, padidindama atsparumą smūgiams ir įpjovimams. Tokios pačios medžiagos naudojamos karinėje ir kosminėje pramonėje. Naudojama „Nokian Weatherproof SUV“, „Nokian WR SUV3“ modeliuose.
Coanda technologija – išlenktas ir pakreiptas padangų protektoriaus blokas, esantis vidinėje padangos pusėje, stumia vandenį iš išilginių griovelių į šoninius griovelius ir pagreitina srautą. Puikios aquaplaning prevencijos savybės nesikeičia, nepaisant padangos susidėvėjimo. Naudojamas „Nokian WR A4“ modelyje.
Hidrodinaminiai grioveliai – užtikrina stabilų vairavimą. Grioveliai, protektoriaus blokuose prie centrinės briaunos arba išilginių briaunų simetriškame protektoriaus rašte, pagerina padangų padėtį ant sausų paviršių. Tai daro transporto priemonę stabilesnę ir lengviau kontroliuojamą. Grioveliai taip pat neleidžia akmenukų stumti į griovelius. Naudojamas „Nokian WR SUV3″.
Švarūs aliejai – padangų gamyboje naudojami tik švarūs aliejai. Šiame procese nenaudojami jokie toksinai ar kancerogeninės cheminės medžiagos. „Nokian Tyres“ yra ekologiškų sprendimų šalininkas. Tai pirmasis pasaulyje padangų gamintojas, kuris savo procesams naudoja švarius aliejus. Naudojami visuose „Nokian Tyres“ gaminiuose.
Komentarai