Šiuolaikiniame pasaulyje galite pasitikėti tik pačiu savimi. Tokią išvadą padarė vairuotojas, kuris kruopščiai sekė savo automobilio techninę būklę. Kiekviena proga jis fotografavo ir analizavo mechanikų darbą. Manote, jog jis perspaudė? Jo kruopštus darbas davė rezultatų.
Šeimyninis automobilių dirbtuvių albumas
Mechanikai nemėgsta, kai klientas žiūri kaip jie dirba. O jei dar fotografuoja, tai ne vienas nori klientą išprašyti už vartų. Kodėl vienas 40-metis, išsilavinęs, keliolikos metų senumo sedano savininkas, nusprendė padaryti automobilio remonto dokumentinę fotosesiją? Kaip pedantiškas žmogus, jis nusprendė, kad toks darbas gali būti naudingas.
Vairuotojas pasinaudojo situacija, kuomet mechanikas keitė tepalus ir automobilį buvo pakėlęs keltuvu. Jis nufotografavo visą važiuoklę, bet jos analize užsiėmė namuose, naudodamasis kompiuteriu. Remiantis nuotraukomis (skrupulingai sunumeruotomis) automobilio savininkas nurodė nerimą keliančius simptomus – nutekėjimą, surūdijusias vietas. Nuotraukas spausdino ir konsultavosi su mechaniku dėl remonto.
Dirbtuvių savininkas neturėjo nieko prieš. Galbūt kliento elgesys nebuvo tipiškas, tačiau svarbiausia, kad jis atvažiuodavo reguliariai, netaupė detalėms ir laiku atsiskaitydavo už paslaugas. Mechanikas nesigailėjo, jog neparodė klientui durų, kaip jo kolegos jau pirmo vizito metu.
Jeigu kažkas atrodo kvaila, bet veikia, tai nėra kvaila
Nepaisant to, automobilio būklės analizė buvo mechanikų pašaipų objektas. Šypsena dingo nuo veidų tada, kai fotografuota dokumentacija juos išgelbėjo nuo nemalonių padarinių.
Transporto priemonės savininkas naudojo draudimo agento siūlomą išplėstinę automobilio garantiją. Vieną dieną jis nuėjo į ASO, kad jie įvertintų automobilio techninę būklę. Apžiūros metu nepastebėjo jokių didesnių gedimų, išskyrus guolių apsaugas. ASO mechanikai pasiūlė jas pakeisti, nes jos yra tepaluotos. Mechanikai galėjo ištaisyti tą defektą, bet tik automobilio savininko sąskaita (tos dalies neapima draudimas).
Įdomu tai, kad minėtos apsaugos buvo pakeistos prieš keletą savaičių dirbtuvėse, kurių nuolatiniu klientu jis buvo. Tad iš kur atsirado tas tepalas?
Dirbtuvių savininkas, kuriam paskambino klientas, pasiūlė: -„Pasitikrink savo nuotraukose, ar tepalas neatrodo taip kaip dabar. Gal mechanikas pamiršo nušluostyti tepalą uždėjęs naujas apsaugas.“
Nuotraukų dėka, pasirodė jog taip ir buvo. ASO mechanikai atidžiau patikrino apsaugas ir atsiprašė kliento dėl galimų bereikalingų išlaidų. Savo ruožtu dirbtuvių mechanikai gavo iš savininko pastabą, kad dirbtų atidžiau. Padėtis būtų daug nemalonesnė, jei ne kliento uolumas.
Su klientais negalima juokauti. Šiais laikais reikia toleruoti kliento kaprizus, ypač jei jie nekenkia dirbtuvėms. Esame ypatingai susidomėję, ar automobilio savininkas perduos tą dokumentaciją kitam savininkui, kai parduos automobilį. Jei taip, greičiausiai tai bus visoje šalyje saugiausias naudotas automobilis.
Komentarai