„Bosch“ stabdžiams 90 metų

4 rugsėjo 2017, 0:14

Stabdžiai buvo pirmasis ir svarbiausias transporto priemonių saugos elementas. Jie turėjo sparčiai vystytis, nes negalėjo susidoroti su didėjančiu variklio našumu ir XX amžiaus transporto priemonių svoriu.

1927 metais „Bosch“ pateikė pneumatinį stabdžių stiprintuvą, kurio atsiradimas žymiai padidino saugumą keliuose. Dėl šio išradimo sunkvežimių stabdymo kelias sumažėjo trečdaliu. Po metų „Bosch“ firma pateikė kompaktišką servo stabdį, vadinamą „Bosch-Bremshelf”, kuris buvo naudojamas lengvuosiuose automobiliuose.

1936 metais „Bosch“ pateikė patentą „stabdžių diskų blokavimo įtaisui“, kuris yra modernaus stabdžių antiblokavimo ABS sistemos pagrindas. Tačiau skaitmeninių technologijų dėka nuo 1978 metų buvo pradėta serijinė ABS sistemų gamyba. „Bosch“ sprendimai, tokie kaip ABS, 1986 metais buvo įvesta traukos kontrolės sistema TCS, pagrįsta ABS ir 1995 metais sukurta elektroninė stabilumo sistema ESP, tapo svarbiausiais stabdymo elementais.

„Bosch“ sprendimai visuose stabdžių mazguose

Daugiau nei 90 metų „Bosch“ inžinieriai tobulino techninius sprendimus, išradimus ir patentus, naujus standartus, susijusius su stabdžiais, dėl kurių mūsų automobiliai tampa saugesni. Antiblokavimo sistemos dabar yra privaloma transporto priemonės įranga.

Elektroninės stabilumo programos (ESP) teisiškai reikalaujama daugelyje šalių. Be elektroninių sistemų, „Bosch“ sprendimai pagerino visų kitų stabdžių komponentų veikimą.

Stabdžių diskai iš ketaus 1983 metais žymiai pagerino didelės galios transporto priemonių stabdymo charakteristikas. 2001-2002 metais daugelis naujovių taip pat turėjo įtakos stabdžių vystymui. 2016 metais „Bosch“ pristatė naujoviškus aukštos kokybės stabdžių skysčius ENV6 ir ENV4, kurie užtikrina greitą reakciją ir patikimą šiuolaikinių stabdžių sistemų veikimą.

Dėka naujoviškų gamybos technologijų ir naujų trinties medžiagų „Bosch“ padarė pažangą stabdžių trinkelių gamyboje, kuri užtikrina patikimą stabdymo jėgą ir saugų stabdymą. Projektuojant stabdžių trinkeles įvairiose šalyse, reikia atsižvelgti į eismo saugumo taisykles, kurios daugelyje šalių skiriasi, taip pat į greičio apribojimus ir aplinkosaugos taisykles. Todėl firma „Bosch“ gamina daugybę stabdžių trinkelių pagal konkrečius regioninius reikalavimus. Šie paprastai viršija teisinius reikalavimus. Pavyzdžiui, tokiose valstijose kaip Vašingtonas ir Kalifornija (JAV) 2010 metais įvestos taisyklės, kurios reikalauja stabdžių trinkelėse sumažinto vario kiekio. „Bosch“ inžinieriai sukūrė trinkeles be vario, kurios buvo užpatentuotas 2014 metais ir pirmą kartą pasirodė stabdžių trinkelių rinkoje, aštuoniais metais anksčiau negu įsigaliojo įstatymas. Stabdžių trinkelės be vario  siūlomos ir Europos rinkai. Vis dėlto Europos Sąjungoje nėra teisinio pagrindo jas naudoti.

AA diagnostikoje tiekia diagnostikos įrangą, dirbtuvių įrangą, diagnostikos programinę įrangą ir apmokymo paslaugas. Be to departamentas yra atsakingas už „Bosch Car Service” frančizę- didžiausią nepriklausomų automobilių dirbtuvių tinklą pasaulyje, jungiantį 16500 automobilių dirbtuvių. Be to AA departamentas yra atsakingas už 890 „AutoCrew” partnerius.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!