TPMS jutikliai

9 lapkričio 2016, 22:50

Slėgio daviklių suderinimo (aktyvavimo) procedūros.

Montuojant naujus slėgio daviklius (specialius arba universalius), kurių ID numeriai skiriasi nuo gamyklinių, būtina atminti, kad kiekvieną kartą reikia atlikti atitinkamą suderinimo procedūrą, t. y. sudaryti sąlygas naujiems davikliams užmegzti ryšį su valdymo įrenginiu. Panašiai kaip koduojant naujus purkštukus, ir šiuo atveju naujų daviklių ID numeriai turi būti įrašyti centrinio įrenginio atmintyje, o davikliai priskirti atitinkamiems ratams. Išimtis sudaro gamyklinių daviklių klonavimo atvejai, kai gamyklinio daviklio ID ir klonuoto daviklio ID nesiskiria vienas nuo kito, todėl klonai gali būti montuojami neatliekant jokių papildomų operacijų. Be to, suderinimas taip pat yra būtinas keičiant montuojamų ratų vietas.

Tam, kad naujų daviklių ID numeriai būtų įrašyti į kompiuterio atmintį, automobilis turi pereiti į pakartotinio nustatymo režimą. Priklausomai nuo transporto priemonės gamintojo, galima išskirti 3 pagrindinius šio režimo įjungimo būdus:

  • Rankinis pakartotinio nustatymo režimo įjungimas – šiuo atveju automobilis į nustatymo režimą turi būti perjungtas naudojant diagnostikos įrenginį arba atliekant konkrečiam modeliui nustatytus veiksmus, pavyzdžiui, vienu metu paspaudžiant du automobilio nuotolinio valdymo pulto mygtukus arba tam tikrą mygtukų kombinaciją prietaisų skydelyje. Automobiliui perėjus į nustatymo režimą, kiekvieną daviklį reikia aktyvuoti (pakanka nuskaityti) diagnostikos įrenginiu. Siekiant užprogramuoti daviklius, automobiliu važiuoti nereikia. Naudojama automobiliuose: „Cadillac“, „Chevrolet“, dalyje „Citroen“, „Hummer“, „Maybach“, „Mazda“, „Mercedes“, „Lancia“, „Porsche“, VW.
  • Pakartotinio nustatymo režimo įjungimas per OBD – šiuo atveju atitinkamu įrenginiu (pvz., „VDO“ VT56) reikia nuskaityti 4 daviklius, o tada per OBD lizdą užmegzti ryšį su centriniu valdymo įrenginiu ir įrašyti ID numerius į valdymo įrenginį. Siekiant atlikti šią procedūrą, nereikia važiuoti automobiliu, tačiau būtina turėti daviklių diagnostikos įrenginį su OBD laidu arba diagnostinį matavimo prietaisą, kuriame yra padangų slėgio matavimo sistemos (TPMS) suderinimo funkcija. Naudojama maždaug 40 % automobilių, tarp jų: „Buick“, kai kuriuose „Chevrolet“, „Chrysler“, daugumoje „Citroen“, „Dacia“, „Dodge“, „Ford“, „Honda“, „Hyundai“, „Infiniti“, dalyje „Jeep“, KIA, „Lancia“, „Lexus“, „Mitsubishi“, „Nissan“, „Opel“, „Peugeot“, „Renault“, „Subaru“, „Suzuki“, „Toyota“.
  • Automatinis pakartotinio nustatymo režimo įjungimas – sparčiausia ir labiausiai servisų pageidaujama naujų daviklių suderinimo funkcija. Automobiliai, turintys šio tipo suderinimo funkciją, į pakartotinio nustatymo režimą pereina automatiškai, nuvažiavus tam tikrą atstumą ne mažesniu kaip 30 km/val. greičiu, ir automatiškai išsaugo naujų daviklių ID numerius. Naudojama automobiliuose: „Abarth“, „Alpina“, „Aston Martin“, „Audi“, „Bentley“, BMW, kai kuriuose „Dodge“, „Ferrari“, „Fiat“, daugumoje „Ford“, kai kuriuose „Infiniti“, dalyje „Jeep“, „Lamborghini“, „Land Rover“, „Lotus“, „Maserati“, kai kuriuose „Mazda“, „Mercedes“, „Mini“, dalyje „Opel“, kai kuriuose „Porsche“, „Rolls Royce“, „Saab“, „Skoda“, „Tesla“, VW, „Volvo“.

Originalios įrangos ir universalūs davikliai bei transporto priemonių, kuriose yra padangų slėgio matavimo sistema (TPMS), priežiūra

Bėgant laikui, vis daugiau šiuolaikinių automobilių, kuriuose yra padangų slėgio matavimo sistema, lankysis padangų priežiūros ir remonto darbus atliekančiuose servisuose. Atsižvelgiant į klientų pageidavimus ir serviso politiką, bus taikomos atitinkamos procedūros, kurių žinojimas gali labai pagerinti automobilio priežiūrą ir remontą. Reikia susitelkti į klausimą, su kuriuo servisai susiduria dažniausiai, t. y. naujo ratų rinkinio su naujais slėgio davikliais paruošimą:

tpms

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!