„Mercedes-Benz OM 906
Po tam tikro naudojimo laiko arba atsiradus žalai gali būti smarkiai pažeistas variklis, todėl reikės jį remontuoti. Norint, kad variklis vėl atliktų visas kompleksines funkcijas, kaip numatyta gamintojo, remontuojant reikia turėti daug techninių žinių. Pavyzdžiui, prieš kiekvieną darbo etapą reikia atidžiai patikrinti, ar nepažeisti variklio bloko ir cilindrų bloko galvutės sandarinamieji paviršiai. Dažnai sandarinamųjų paviršių optimali būklė atkuriama tik tiksliai mechaniškai juos apdirbant. Šie darbai turi būti atliekami specializuotas paslaugas teikiančioje įmonėje, turinčioje atitinkamą įrangą ir patyrusių darbuotojų.
Atsižvelgiant į konstrukcinį vožtuvinio skirstymo išdėstymą cilindrų bloko galvutėje ir variklio bloke, reikia, kad mašininiu būdu apdirbant sandarinamuosius paviršius nuimtos medžiagos kiekis būtų išlygintas storesniu cilindrų bloko galvutės sandariklio sluoksniu tam tikroje remonto pakopoje. Standartinio sandariklio (storis: 1,2 mm; „Elring“ 082.734) čia naudoti nenumatyta.
Dėl to jie gali greičiau nusidėvėti ir būti pažeisti. „Elring“ sukūrė 0,3 mm storesnį cilindrų bloko galvutės sandariklį, kad variklį būtų galima montuoti tvariai ir tausojant aplinką. Sandariklis atstoja nuimtą medžiagos kiekį.
Svarbu. Būtina patikrinti variklio dalis, su kuriomis buvo dirbama atliekant minėtus pakeitimus (pvz., reikia patikrinti, ar purkštukas nėra per daug išsikišęs ir t. t.).
Profesionalus cilindrų bloko galvutės sandariklio remontas: visada reikia naudoti naujus cilindrų bloko galvutės varžtus 060.190 Abiejų cilindrų bloko galvučių sandariklių priveržimo momentai, priveržimo kampai ir priveržimo seka yra identiški
Mes aiškiai nurodome, jog neprisiimame atsakomybės už tai, ar variklio remonto darbai yra atliekami techniškai tinkamai. Atsakomybė tenka specializuotas paslaugas teikiančiai įmonei. Būtina atkreipti dėmesį į montavimo ir gamintojo pateiktus duomenis.
Komentarai