VARTA keičia įmonės logotipą, šūkį bei prekių dizainą

20 sausio 2013, 23:00

Johnson Controls atnaujina VARTA prekinį ženklą. Įmonė pristatė naują logotipą, šūkį, prekių dizainą bei atnaujino internetinę svetainę.

Naują reklaminę kompaniją remia platintojai ir autoservisai.

Atnaujindami VARTA įvaizdį, Johnson Controls nori pabrėžti prekės ženklo dinamiškumą ir novatoriškumą rinkoje, kuri pastariasiai metais nuolatos keičiasi.

Šūkis „VARTA akumuliatorius – užtikrintas startas“ patvirtina, kad VARTA užima pirmaujančias vietas tarp akumuliatorių gamintojų ir išsiskiria patikimumu.

Prekinio ženklo atnaujinimu taip pat siekiama remti įmonės partnerius, kadangi pagal įmonės strategiją, įmonės dėmesio centre yra klientai. Jan Kwiecień, įmonės regiono vadovas, teigia, kad naujas prekės ženklo „veidas“ atsipindi jo transformaciją, pradedant logotipu ir produkto dizainu, baigiant interneto svetainės dizainu. Kompanija perteikia paprastą pranešimą – VARTA siūlo akumuliatorius bei kompleksinį aptarnavimą. Paslaugų programos „Varta Start-Stop“ (VSSP) siūlo remonto darbus, „Start-Stop“ akumuliatorių montavimą bei keitimą. Taip pat novatoriški sprendimai priimti AGM akumuliatorių technologijos „Start-Stop“ linijoje ir užpatentuota tinklelio PowerFrame® technologija.

Nauja marketingo kompanija yra didžiausia visoje įmonės istorijoje. Ši marketingo kompanija prasidėjo 2013 m. sausio 17 d. ir apima daugiau kaip 20 Europos šalių bei daugiau nei 5 mln. vartotojų. Naujas produktų dizainas simbolizuoja prekės ženklo kokybę. PowerFrame® logotipas ant akumuliatoriaus, garantuoja klientams aukščiausios kokybės produktus.

Atnaujintoje VARTA interneto svetainėje buvo apotimizuota paieškos sistema, kuri suteikia greitą naršymo galimybę bei siūlo išsamią informaciją apie prekes ir paslaugas. Nauja paieškos sistema suteikia klientams galimybę greitai rasti prekę bei jos platintojus.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!