Atostogų sezonas daugeliui automobilių tampa rimtu ištvermės išbandymu: tolimos kelionės su maksimalia krovinių mase, aukštos temperatūros, transporto kamščiai, kalnų serpantinai ir prastos kokybės keliai.
Nepakankama techninė priežiūra gali būti netikėtos ir ankstyvos atostogų kelionės pabaigos priežastis, kai prietaisų skydelyje užsidegus įspėjamajai lemputei tenka sustoti šalikelėje. Pažeisti važiuoklės komponentai taip pat gali sukelti nemalonias pasekmes: kritinėse situacijose netgi modernus automobilis su sudėtingomis papildomomis pagalbinėmis sistemomis gali tapti praktiškai nevaldomu. Tai itin pavojinga tais atvejais, kai automobilis yra smarkiai pakrautas. Todėl „ZF Services“ ekspertai rekomenduoja dirbtuvių meistrams priminti didelę ridą turinčių automobilių savininkams apie reguliarios pagrindinių važiuoklės komponentų patikros būtinybę.
Pažeisti amortizatoriai gali padidinti avarijų riziką, kadangi amortizatorių techninė būklė yra tiesiogiai susijusi su automobilio stabdymo keliu, jo valdymu ir ABS bei ESP sistemų efektyvumu. Amortizatorių nusidėvėjimo laipsnio praktiškai neįmanoma įvertinti: 120 000 kilometrų ridos automobilyje esantys amortizatorių stūmokliai judesį aukštyn-žemyn atlieka apie šešis milijonus kartų. Šio didelėmis apkrovomis veikiančio komponento eksploatacijos laikas priklauso nuo daugelio faktorių. Prastos kokybės kelio danga, didelės apkrovos, sportiškas vairavimo stilius, purvas, kaitra, dulkės, vanduo ir druska gali pagreitinti amortizatoriaus dilimo procesus. Nesenai atlikti tyrimai rodo, kad apie 15 procentų Vokietijoje eksploatuojamų (važinėjančių keliais) lengvųjų automobilių turi sudilusius arba pažeistus amortizatorius.
Todėl „ZF Services“ ekspertai rekomenduoja atlikti amortizatorių ir kitų, su jais susijusių komponentų, funkcionalumo patikrą ne vėliau, kaip pravažiavus automobiliu 80 000 kilometrų, o vėliau šią patikrą atlikti kas 20 000 kilometrų arba kartą per 5-6 metus. Šią paklausią paslaugą vairuotojams turėtų pasiūlyti nepriklausomos dirbtuvės.
ZF yra pasaulinis pavaros, pakabos bei aktyvių ir pasyvių saugumo technologijų lyderis. 2015 metų gegužės mėnesį įsigijusi įmonę „TRW Automotive“, korporacija dabar turi savo atstovybes 230 vietovių, 40 šalių. 2014 metais šios dvi atskiros įmonės pasiekė daugiau kaip 30 milijardų eurų apyvartą, jose tuo metu dirbo 134 000 darbuotojų. Kaip ir ankstesniais metais, abi įmonės investavo apie 5 procentus savo apyvartos. Šios investicijos buvo skirtos įvairiems tyrimams ir tobulinimams (paskutinė investicija sudarė 1,6 milijardo eurų). Tai leidžia įmonėms sėkmingai pristatyti novatoriškus produktus. ZF patenka į stambiausių pasaulyje automobilių gamintojų tiekėjų trejetuką.
„ZF Services“ užtikrina, kad ZF sistemų patirtis būtų perteikta aptarnavimo po pardavimo rinkai. Integruotais sprendimais ir plačiu ZF produktų asortimentu šis verslo segmentas užtikrina automobilių efektyvumą ir funkcionalumą visu jų eksploatacijos laikotarpiu. ZF pavaros ir pakabos technologijos siūlomos aptarnavimo po pardavimo rinkai. Tai yra tokie plačiai žinomi prekiniai ženklai, kaip „Sachs“, „Lemforder“, „Boge“, „ZF Lenksysteme“ ir „ZF Parts“. Dėl pasaulinio servisų tinklo ir klientų poreikiams pritaikyto produktų asortimento „ZF Services“ taip pat tapo populiariu partneriu kitose pramonės šakose (ne automobilių gamyba).
2015 metais įmonė švęs savo jubiliejų. „Zahnradfabrik GmbH“ vardu pavadinta ZF gamykla buvo pastatyta 1915 metais Friedrichshafen vietovėje. Šio projekto dalininkė buvo įmonė „Luftschiffbau Zeppelin GmbH“. Pirmuoju įmonės generaliniu direktoriumi tapo Alfred Graf von Soden-Fraunhofen. Vėliau jis tapo ir įmonės prezidentu. Savo veiklos pradžioje įmonė kūrė, bandė ir gamino lėktuvų transmisijas. Nuo 1919 metų įmonė pagrindinį dėmesį pradėjo skirti lengvųjų ir komercinės paskirties automobilių pramonei. Šioje srityje įmonė yra užregistravusi daug įvairių patentų, susijusių su moderniomis transmisijos technologijomis, ir tapo žinoma kaip pagrindinis technologijų tiekėjas.
Daugiau spaudai skirtos informacijos ir fotografijų rasite adresu www.zf.com.
Komentarai