Continental“ vadovaus autonominio vairavimo projektui

27 rugpjūčio 2015, 22:51

Continental“ vadovaus autonominio vairavimo projektui

• Autonominio vairavimo „Ko-HAF“ projekte dalyvauja 16 partnerių;

• „Continental“ koordinuos ministerijos remiamą projektą;

• Siekiama autonominio vairavimo važiuojant dideliu greičiu

Frankfurtas, 2015 m. rugpjūčio mėn. Tarptautinis automobilinės įrangos tiekėjas „Continental“ koordinuos autonominio vairavimo sąveikos projektą „Ko-HAF“ (vok. Kooperationfuer Hochautomatisiertes fahren). Šio projekto, kuriame bendradarbiaus 16 didžiausių Vokietijos automobilių gamintojų, įrangos tiekėjų ir viešųjų įstaigų, tikslas – autonominių automobilių sąveika kelyje vienas su kitu ir kitais eismo infrastruktūros objektais. Taip siekiama ne tik paspartinti autonominių automobilių atsiradimą keliuose, bet ir užtikrinti maksimalų eismo saugumą.

Projektas, kurį remia Vokietijos Federalinė ekonomikos ir energetikos ministerija, turi 36,3 milijonų eurų biudžetą ir tęsis iki 2018 metų lapkričio mėnesio.

Autonominis vairavimas skaitant laiškus

Projekte dalyvaujančios kompanijos sieks tobulinti autonominio vairavimo sistemas ir funkcijas, kurios leis naudotis autonominiu važiavimu esant dideliam greičiui ir sudėtingoms eismo sąlygoms. Pasiekus norimų rezultatų vairuotojui nebereikės nuolatos stebėti kaip veikia sistemos ir kuriam laikui automobilio vairavimą jis galės perleisti visiškai automatizuotai įrangai. Tuo metu vairuotojas galės, pavyzdžiui, perskaityti elektroninį paštą ar išsiųsti žinutę, atlikti kitus svarbiausius biuro darbus ar tiesiog mėgautis kelione.

Vienas didžiausių iššūkių – automobilio sistemos turi be klaidų įvertinti aplinką ir esamą eismo situaciją, o tai yra sudėtinga, kai važiuojama dideliu greičiu ar esant sudėtingoms eismo sąlygoms. Todėl viena iš projekto užduočių – autonominių automobilių tarpusavio sąveikavimas išorinio serverio pagalba, siunčiant ir gaunant duomenis 3G ir 4G mobiliojo ryšio tinklais. Serveryje gauti automobilio aplinkos duomenys būtų įvertinti, apdoroti ir išsiųsti atgal. Tik taip bus galima užtikrinti nepriekaištingą automatinio vairavimo sistemos veikimą esant sudėtingoms eismo sąlygoms.

Šiame projekte „Continental“ kurs duomenų apie aplinką ir esamą vietą siuntimo į ir iš serverio sąsajas, taip pat užtikrins idealiai tikslios automobilio padėties kelyje perdavimą. Tam tikslui kompanija kuria judėjimo informacijos duomenų siuntimo „M2XPro“ (angl. Motion Information to X Provider) protokolą, kuris bus derinamas su palydovinės navigacijos sistemomis. Taip pat bus sukurtos naujos sistemos, kurios užtikrins sąsajas tarp automobilių ir bus atsakingos už persirikiavimą eismo juostose, saugų atstumą tarp automobilių ir kitus įprastus veiksmus važiuojant kelyje. Tam kompanija ketina panaudoti eksperimentinius automobilius, kuriuose bus bandomos duomenų siuntimo ir gavimo, taip pat važiavimo savybių funkcijos.

Link autonominio vairavimo

Jau šiandien automobiliai iš vairuotojų perima vis daugiau funkcijų, pavyzdžiui, važiuojant nedideliu greičiu eismo spūstyse. Ateityje šios autonominio automobilio vairavimo sistemos tik tobulės, o vairuotojas, priklausomai nuo situacijos, galės visiškai perleisti automobilio valdymą elektronikai.

Nors jau dabar į automobilius montuojamos pažangiausios vairuotojo pagalbinės sistemos, pirmiausiai jos turi būti nuodugniai išbandytos. Pavyzdžiui, „Continental“ dar 2011 metais pristatė naują sistemą, leidžiančią automobiliui važiuoti eismo spūstyse be vairuotojo pagalbos. O 2012 metų pabaigoje gamintojas tapo pirmuoju automobilinės įrangos tiekėju pasaulyje, gavusiu leidimą išbandyti autonominį automobilį bendro naudojimo keliuose.

Papildoma medžiaga:

·       Autonominis vairavimas: aktyvavus sistemą vairuotojui nebereikės nuolatos stebėti jos veikimo.

www.continental-corporation.com

Oficialusis UEFA EURO 2016™ rėmėjas

Continental plėtoja pažangias technologijas, skirtas žmonių ir krovinių pervežimui. Tarptautinis padangų gamintojas, būdamas patikimas partneris ir automobilinės industrijos tiekėjas, siūlo tvarius, saugius, patogius, individualiai pritaikytus ir prieinamus sprendimus. Korporacijos, kurios sudėtyje yra penki padaliniai – Važiuoklės ir saugumo, Vidaus įrangos, Transmisijos, Padangų ir ContiTech, 2014 metų apyvarta apytiksliai siekė 34,5 milijardus eurų. Šiuo metu 53 pasaulio šalyse esančiuose įmonės padaliniuose dirba apie 200 000 darbuotojų.

Važiuoklės ir saugumo padalinyskuria ir gamina integruotas aktyvaus ir pasyvaus saugumo technologijas, taip pat automobilių įrangos dalis. Produktų gama apima nuo elektroninių ir hidraulinių stabdžių ir važiuoklės kontrolės sistemų iki pažangių vairuotojo pagalbinių sistemų, saugos pagalvių elektronikos ir jutiklių, taip pat elektroninės pneumatinės pakabos sistemų. Važiuoklės ir saugumo padalinyje visame pasaulyje dirba daugiau kaip 38 000 darbuotojų, o 2014 metų apyvarta apytiksliai siekė 7,5 mlrd. eurų.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!