„Magneti Marelli“ gamybos akumuliatoriniai smūginiai veržliasukiai „E-Lion“ – pradedame TESTĄ

1 vasario 2024, 16:45

Mūsų redakcija, o tiksliau – bendradarbiaujanti su ja dirbtuvė, ką tik gavo akumuliatorinius smūginius veržliasukius, kurie yra šių metų naujiena „Magneti Marelli“ pasiūloje. „E-Lion“ gaminių šeima – tai atsakas į vis labiau išreiškiamus automobilių mechanikų poreikius, kurie vis labiau pasitiki akumuliatoriniais įrenginiais.

Nenuostabu, kad mechanikai vis dažniau naudoja akumuliatoriais maitinamus įrenginius. Šio tipo gaminiai turi vis geresnį našumą, galią ir ilgesnį akumuliatoriaus veikimo laiką. Ar naujieji „Magneti Marelli“ gamybos „E-Lion“ veržliarakčiai taip pat suteiks tokių pranašumų? Būsime pirmieji, kurie tai patikrins Lenkijos rinkoje ką tik prasidėjusio testo metu.

„Magneti Marelli“ gamybos E-Lion akumuliatorinių smūginių veržliarakčių bandymas

Tačiau turime pripažinti, kad vieni to padaryti negalime. Spėliojame, kokių nuomonių tarp mūsų nuolatinių skaitytojų gali sulaukti įrankio testas, kurį atliko redaktoriai, kurių kasdienis darbas daugiausia yra baksnojimas į klaviatūrą. Kaip ir anksčiau, taip ir šį kartą kreipėmės į bendradarbiaujančia su mumis dirbtuve, kurios mechanikai atlieka patikimiausius įrangos patikros testus. Kokius? Paprasčiausiai dirbtuvė juos naudoja kasdien. Per šį laiką palaikysime nuolatinį, kasdieninį ryšį su dirbtuvės darbuotojais, kad gautume nuolatinių pastabų ir pamąstymų apie įrenginių veikimą.

Prieš ketverius metus įsigyto veržliarakčio bandymas – įdomus faktas…

Netrukus pateiksime bandomų „E-Lion“ veržliarakčių technines charakteristikas. Prieš pateikdami tai, turime jums dar vieną įdomų faktą. Lygiai prieš ketverius metus atlikome panašų redakcinį „Magneti Marelli“ gaminių –  dirbtuvių lempų ir smūginio veržliasukio – testą. Tada patikrintas veržliasukis buvo sudėtinis 1/2 colio „T-Rex“, kurio sukimo momentas buvo 1280 Nm. Tai buvo ekonomiškas produktas, kurio kokybe buvo siekiama prilygti brangesnių konkurentų kokybei. Atlikus bandymą veržliaraktis liko dirbtuvėje. Dabar nusprendėme atkurti jo tolesnį likimą.

Paaiškėjo, kad veržliasukis vis dar veikė dirbtuvėje, nepaisant praėjusių ketverių metų! Kaip matote toliau esančioje nuotraukoje, jis nebeprimena savęs iš šlovės laikų, tačiau ypatingos detalės nekelia abejonių, kad tai mūsų išbandytas veržliaraktis. Jis nuolat naudojamas vienoje iš remonto stočių. Ir jis naudojamas dažnai, nes dirbtuvė, kurioje jis yra, daugiausia užsiima pakabos ir stabdžių sistemos remontu, taip pat padangų keitimu.

Išbandytų „E-Lion“ veržliarakčių techninės specifikacijos

Nežinome, ar naujieji „Magneti Marelli“ veržliarakčiai bus tokie pat ilgaamžiai kaip „T-Rex“. Ar to galima tikėtis iš akumuliatorinių įrenginių? Kaip sako klasikas – palauksime ir pamatysime. Tai tikrai įdomių techninių parametrų gaminiai.

Visi išbandyti veržliarakčiai turi bešepetėlinius variklius, maitinamus 20 V įtampa. Jų akumuliatoriai turi apsaugą nuo perkrovos. Gamintojas užtikrina, kad veržliarakčių sukuriamas sukimo momentas būtų toks pat efektyvus kaip ir tradiciniuose pneumatiniuose smūginiuose veržliasukiuose (žinoma, patikrinsime šią deklaraciją). Kiekvienas modelis pristatomas plastikiniame dėkle, su dviejų ličio jonų akumuliatorių rinkiniu ir įkrovikliu. Todėl dirbtuvė iš karto gauna visavertę ir paruoštą darbui įrangą – kai vienas iš akumuliatorių yra naudojamas, kitas, prijungtas prie įkroviklio, gali laukti savo eilės.

Kokia „E-Lion“ veržliarakčių akumuliatorių savybė gali būti ypač įdomi mechanikams? Žinoma, suderinamumas su kitais įrenginiais. Dirbtuvės mechanikai, kurie išbandys įrenginius, iš karto įsitikino   baterijos tinka lenkų dirbtuvėse populiariems „Makita“ veržliarakčiams (nors yra nedidelis įtampos skirtumas 20V prieš 18V). Ir atvirkščiai, „Makita“ baterijos tinka „E-Lion“. Ar veržliarakčius bus galima įsigyti be baterijų ar tik su viena baterija? Išsiaiškinsime ir pateiksime informaciją antrajame straipsnyje, t.y. bandymo ataskaitoje.

Gamintojas įkroviklį vadina greitu – mes, žinoma, ir tai patikrinsime. Kiekvienas mygtukas turi apšviestą greičio ir krypties jungiklį, taip pat darbo zoną apšviečiantį šviesos diodą. Veržliarakčiuose taip pat yra „STOP“ funkcija, kuri neleidžia pažeisti sriegių. Kai varžtas atsuktas, veržliaraktis sustoja. Funkcija įjungiama/išjungiama mygtuku. Remiantis „Marelli“ deklaracija, akumuliatoriai sukurti taip, kad atlaikytų 1000 įkrovimo ciklų. Tikriausiai to nepatikrinsime per savo kelių savaičių testą, bet… kas žino, galbūt vieną dieną grįšime pas su šia informacija.

Akumuliatoriai turi įmontuotą įkrovos indikatorių, kuris veikia ir tada, kai nėra prijungtas prie veržliarakčio. Tai leidžia greitai patikrinti akumuliatorių ir nepadaryti klaidos prijungus išsikrovusį akumuliatorių prie veržliarakčio arba įkrautą akumuliatorių prie įkroviklio.

Akumuliatoriniai smūginiai veržliasukiai „E-Lion“1/2” 620 Nm

Mažiausias „E-Lion“ veržliaraktis turi 1/2 colio suklį ir deklaruojamą 620 Nm veržlės sukimo momentą. Prie jo teikiamų akumuliatorių talpa – 4 Ah. Pagrindiniai gaminio techniniai parametrai yra puikūs tokio dydžio veržliarakčiui:

  • sustiprintas kotas
  • vardinė įtampa 20V
  • akumuliatoriaus talpa: 4 Ah
  • apsisukimų greitis 2700/2300 aps./min.
  • smūgio dažnumas: 3600/3100 bpm/min.
  • veržlės laužimo sukimo momentas: 620 Nm

Veržliarakčio svoris yra 2,34 kg, įskaitant akumuliatorių.

Akumuliatoriniai smūginiai veržliasukiai „E-Lion“ 1/2” 1700 Nm

Šis daug didesnį sukimo momentą turintis veržliaraktis, įskaitant akumuliatorių, sveria 3,45 kg. Galima rinktis iš trijų užveržimo greičių. Komplekte, žinoma, yra dvi baterijos ir įkroviklis. Dėl svorio ir sukimo momento santykio tikimės, kad šį veržliaraktį dažniausiai naudos gaminį išbandantys mechanikai,

  • sustiprintas kotas
  • vardinė įtampa 20V
  • akumuliatoriaus talpa: 4 Ah
  • apsisukimų greitis: 1800/1200/900 aps./min.
  • smūgio dažnumas: 2200/2000/1800 bpm/min.
  • veržlės laužimo sukimo momentas: 1700 Nm

 Akumuliatoriniai smūginiai veržliasukiai „E-Lion“ 3/4” 2400 Nm

Modelis su ¾“ kotu skirtas sunkiausioms užduotims, todėl jame sukimo momentas yra 2400 Nm, du akumuliatoriai, kurių talpa 8Ah. Kaip ir kiti modeliai, jis tiekiamas su greitu akumuliatoriaus įkrovikliu. Kartu su įmontuotu akumuliatoriumi jis sveria 4,1 kg.

  • sustiprintas kotas
  • vardinė įtampa 20V
  • akumuliatoriaus talpa: 8 Ah
  • apsisukimų greitis: 1900/1500/1200 aps./min.
  • darbinis sukimo momentas: 1850/1250/950 Nm
  • smūgio dažnumas: 2500/1900/1100 bpm/min.
PALYGINIMO LENTELĖ
  007936331550 007936331570 007936331580
Kotas 1/2″ 1/2″ 3/4″
Vardinė įtampa 20 V 20 V 20 V
Akumuliatoriaus talpa 4 Ah 4 Ah 8 Ah
Akumuliatoriaus tipas Li-Ion Li-Ion Li-Ion
Smūgio dažnumas 3600/3100 bpm/min. 2200/2000/1800 bpm/min. 2500/1900/1100 bpm/min.
Apsisukimų greitis 2700/2300 aps./min. 1800/1200/900 aps./min. 1900/1500/12000 aps./min.
Darbinis sukimo momentas 620 Nm 2200/2000/1800 Nm 1850/1250/950 Nm
Veržlės laužimo sukimo momentas 620 Nm 1700 Nm 2400 Nm
Produkto svoris 2,34 kg (su baterija) 3,45 kg (su baterija) 4,1 kg (su baterija)

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!