Kaip Europos autoservisai pritraukia klientų?

27 lapkričio 2023, 9:17

Autoserviso įvaizdis – pagrindinis žingsnis kelyje į sėkmę. Sėkmė matuojama padidėjusiu klientų skaičiumi, paslaugų kainomis, taigi ir padidėjusiomis pajamomis ir pelnu. Todėl klientų požiūris į įmonę turi ryškų poveikį įmonės veiklai.

Anot autoserviso darbuotojų, kaip vairuotojai vertina savo darbo vietą?

Centrinėje ir Rytų Europoje, pavyzdžiui, Lenkijoje Čekijoje, Slovakijoje ir Lietuvoje, autoservisų darbuotojai yra įsitikinę, kad vairuotojai teigiamai vertina privačius autoservisus. Tuo tarpu tokiose šalyse kaip Rumunija, Vengrija ir Bulgarija, tendencijos nėra tokios teigiamos. Tačiau reikėtų pabrėžti, kad beveik pusė apklaustųjų šiose šalyse atsakė išsisukinėdami, t. y. nepareiškė jokios nuomonės. Taip pat didelė dalis abejojančių respondentų buvo iš Jungtinės Karalystės autoservisų. Vis dėlto reikėtų pažymėti, kad kiekvienoje tirtoje šalyje teigiamų įvaizdžio vertinimų visada buvo daugiau nei blogų.

Kas prisideda prie teigiamo autoserviso įvaizdžio?

Automobilių pramonėje teigiamas autoserviso įvaizdis yra svarbus siekiant auginti klientų pasitikėjimą ir išlaikyti jų lojalumą. Kompetencija, patikimumas ir aukšta darbų kokybė – kiekvieno autoserviso reputacijos pagrindas. Mechanikų įgūdžiai taip pat yra svarbūs ir buvo antras dažniausiai įvardijamas veiksnys.

„Klientai pageidauja ne tik profesionalių transporto priemonės serviso paslaugų, bet ir malonaus bendravimo, draugiškumo ir noro suprasti jų poreikius. Teigiamam įvaizdžiui formuoti ne mažiau svarbus ir aiškus bendravimas dėl remonto, kainų paaiškinimo ir atliktų darbų savalaikiškumo“, – pažymi bendrovės paslaugų koncepcijos vystymo vadovas.

Galiausiai, būtent patenkinti klientai, gavę patikimas paslaugas ir aukštą aptarnavimo lygį, tampa geriausia autoserviso reklama. Būtent jie pritraukia naujų klientų ir didina autoservisų savininkų pajamas bei pelną.

Tyrimo metodologija

Tyrimą, kuriuo rezultatais buvo remiamasi ruošiant straipsnį, atliko įmonė „MotoFocus.eu“ internetinio automobilių servisų interviu forma. Viso tyrime dalyvavo daugiau kaip 1655 žmonių.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!