Kiekvienas transporto priemonės gedimas turi būti tinkamai diagnozuotas prieš mechanikui pradedant jį taisyti. „Delphi“ techninė komanda nusprendė atidžiau pažvelgti į vieną dažniausiai pasitaikančių „Tesla Model S“ gedimų. Daugelis šio automobilio modelio savininkų internete skelbė nuotraukas, kuriose priekinis ratas nebuvo tinkamoje vietoje, ribodamas vairo valdymą.
Šios transporto priemonės pakabos konstrukcija apima 1 viršutinę svirtį, 1 apatinę svirtį ir apatinę skersinę svirtį. Po apžiūros paaiškėjo, kad apatinė skersinė svirtis („Tesla“ biuletenyje taip pat žinoma kaip „priekinė jungtis“) buvo įtrūkęs šalia apatinės rutulinės jungties. Ši svirtis yra atsakinga už teisingą rato padėtį.
„Delphi“ komanda rado TESLA techninio aptarnavimo biuletenį (TSB) dėl pirmiau minėto gedimo (SB-17-31-006), kuriame nurodyta:
„Kai kurios transporto priemonės „Model S“ ir „Model X“ galėjo būti gaminami su apatinėmis skersinėmis svirtimis, kurios neatitinka subjektyvių „Tesla“ patvarumo reikalavimų. Jei svirtis sugenda, padanga gali liestis su rato arkos apsauga, tačiau vairuotojas ir toliau gali valdyti transporto priemonę.
Daugeliui automobilių remonto dirbtuvių pakabos svirčių keitimas yra įprasta užduotis. Taigi kuo skiriasi svirties keitimas „TESLA Model S“ automobilyje? Kai sugenda skersinė svirtis, tuomet papildomai apkraunamos apatinės svirties įvorės, todėl įvykus gedimui „Delphi“ rekomenduoja pakeisti abi svirtis. Tačiau apatinės valdymo svirties keitimas gali būti sudėtingesnė užduotis nei įprastai. Gamybos linijoje pagrindinis varžtas tarp apatinės svirties ir važiuoklės gali būti tvirtinamas dviem būdais:
- Naujesniuose modeliuose varžtas montuojamas iš priekio – tai nėra problema.
- Senesniuose modeliuose varžtas montuojamas iš galo. Tai reiškia, kad pirmiausia būtina išmontuoti aukštos įtampos akumuliatorių – tai nerekomenduojama, todėl „TESLA“ rekomenduoja nupjauti varžtą, kad jis būtų pašalintas iš važiuoklės. „Delphi“ išleido naują #MastersofMotion mokomąjį vaizdo įrašą, kuriame bus parodytas visas procesas.
„Delphi“ siūlo visapusišką „TESLA Model S“ transporto priemonės vairavimo ir pakabos sistemų sprendimą, įskaitant viršutines svirtis, apatines svirtis ir stabilizatoriaus jungtis. „Delphi“ taip pat išleido naujus #MastersofMotion mokomuosius vaizdo įrašus, kuriuose parodomas šių komponentų keitimas, suteikiant mechanikui palaikymą nuo pradžios iki pabaigos.
Tai dar ne viskas! „Delphi“ akademija siūlo 11 dalių „TESLA“ diagnostikos kursus, kurie, be kita ko, padės mechanikui pereiti prie automobilio perjungimo į techninės priežiūros režimą, kad būtų galima nustatyti visų keturių ratų konvergenciją. Atkreipkite dėmesį, kad jei transporto priemonėje sumontuota pneumatinė pakaba, prieš pradedant darbą ji turi būti nustatyta į „high“.
„Delphi“ gaminių asortimentas apima visas „Model S“ versijas pradedant nuo pagrindinio modelio S60 iki labiausiai žinomo P100D, kuris yra aprūpintas spyruokline pakaba arba adaptyviąja pneumatine pakaba nuo 2012 m.:
- Apatinė svirtis – TC8269
- Apatinė skersinė svirtis – TC8270 (dešinėje pusėje) ir TC8271 (kairėje pusėje)
Modeliui S taip pat taikomas „Delphi“ DS180 ir DS480 diagnostikos sprendimas.
Komentarai