Praėjusiais metais automobilių rinką pasiekė žinia, kad NGK SPARK PLUG keičia pavadinimą į „Niterra“. Kas atsitiko? Kodėl didžiausias pasaulyje uždegimo žvakių gamintojas keičia anglišką pavadinimą, kuris siejamas su populiariausiu įmonės produktu? Apie šių pakeitimų priežastis, apie naują pavadinimą ir logotipą kalbamės su naujuoju NGK SPARK PLUG atstovybės Lenkijoje generaliniu direktoriumi Tomasz Supady.
Kodėl angliškas įmonės pavadinimas keičiasi iš NGK SPARK PLUG į „Niterra“? Iš kur kilo mintis atsisakyti plačiai atpažįstamo pavadinimo, kuris taip pat yra stiprus prekės ženklas?
Tomasz Supady: Pagrindinė priežastis – elektromobilumo pasaulyje pažanga. Atsižvelgiant į numatomą pasitraukimą nuo ICE varomosios sistemos (su vidaus degimo varikliais, red. pastaba), taip pat įmonės tvarumo tikslus, pavadinimas NGK PARK PLUG tiksliai neapibūdina viso įmonės verslo. Be to, dabartinis įmonės pavadinimas NGK PARK PLUG ilgą laiką atspindi tik vieną iš daugelio jos produktų linijų. Įmonė taip pat siūlo automobilių pramonei skirtą platų jutiklių asortimentą.
Ką reiškia „angliško“ įmonės pavadinimo pakeitimas? Ar naują pavadinimą perims visa pasaulinė įmonė?
TS: Pavadinimas „Niterra“ bus naudojamas Europoje ir EMEA regione (ir angliškai kalbančiose šalyse [JAV, Australijoje ir kt.]). Šalyse, kuriose naudojamas japoniškas įmonės pavadinimas, jis kol kas nebus keičiamas. Tačiau siekiant nuoseklumo, naujasis „Niterra“ logotipas bus priimtas visuose regionuose.
Kada įsigalios pavadinimo pakeitimas?
TS: Įmonės pavadinimas įsigalios po to, kai bus oficialiai įtrauktas į įvairių jurisdikcijų komercinius registrus. Registracija numatyta 2023 m. balandžio pradžioje.
Pasaulyje yra ir kitų įmonių, vadinamų „Niterra“. Ar jos kaip nors susiję su įmone?
TS: Pasaulyje yra keletas vietinių įmonių, kurios vadinamos „Niterra“. Tačiau jos veikia visiškai skirtingose pramonės šakose, daugiausia nišinėse srityse, kurios nėra susijusios su šia įmone ar nekonkuruoja su ja.
Ką reiškia pavadinimas „Niterra“?
TS: „Niterra“ yra sugalvotas žodis, jungiantis lotyniškus žodžius „niteo“, reiškiantį „spindėti“ ir „terra/žemė“. Tai išreiškia NGK grupės norą būti įmone, kuri ne tik prisideda prie tvarios visuomenės kūrimo, bet taip pat daro visk,ą kad žemė spindėtų: toks tikslas suformuluotas įmonės 2040 metų vizijoje: „Daugiau nei keramika, peržengiant vaizduotės ribas“.
Kodėl logotipas taip atrodo?
TS: Nusprendėme naudoti patį logotipą, kuriame yra tik įmonės pavadinimas – be simbolių, įmonės talismanų ar emblemų.
Geltona spalva, esanti taške virš „i“, simbolizuoja degančią žvakę, nes naujame „Niterra“ pavadinime yra pasaulio apšvietimo reikšmė. Benzino žalia spalva buvo pasirinkta kaip pagrindinė, nes sukuria Žemės matomos iš kosmoso įspūdį. Abi spalvos simbolizuoja „Niterra“ reikšmę: žemę ir blizgesį.
Kokia „Niterra“ vizija ir misija?
TS: „Niterra“ vizija ir misija – išplėsti įmonės veiklą už keramikos srities, kurioje šiuo metu ji yra pasaulinė ekspertė ir lyderė. Norime įveikti iššūkius, su kuriais susiduria pasaulis, ir prisidėti prie geresnės visuomenės kūrimo.
Kur „Niterra“ nori būti po 20 metų?
TS: Per 20 metų „Niterra“ nori įvesti radikalių pokyčių, kurių pagalba peržengs dabartines veiklos ribas ir tai leis tapti įmone, kuri atlieka pagrindinį vaidmenį kuriant tikrai tvarią visuomenę. Tai bus pasiekta panaudojant pagrindines kompetencijas tokiose srityse kaip keraminių medžiagų technologija, jutiklių technologija, pasaulinė gamybos ir pardavimo sistema ir t. t., taip pat siekiant įmonės augimo šiose keturiose verslo srityse: Mobilumas, Medicina, Aplinka ir Energetika bei Komunikacija.
Ar pavadinimo keitimas lems tolesnius pokyčius (perėmimus, verslo plėtrą ir pan.)?
TS: „Niterra“ tikslas – verslo plėtra šiose keturiose veiklos srityse: Mobilumas, Medicina, Aplinka ir Energetika bei Komunikacija. Vykdydama tokias iniciatyvas kaip „Corporate Venture Capital Fund“ (CVC), įmonė investuoja kapitalą į perspektyvias įmones, tokias kaip startuoliai, kuriuose mato potencialą.
Kas atsitiks su dabartiniais NGK ir NTK prekių ženklų pavadinimais ir logotipais?
TS: NGK ir NTK prekių ženklų pavadinimai ir logotipai ir toliau bus naudojami automobilių pramonėje padaliniuose, kurių specializacija yra uždegimo technologijos ir automobilių elektronika.
Taigi mechanikams nereikia jaudintis, kad lentynose jie greitai neras mėgstamų gaminių, tokių kaip NGK ir NTK uždegimo ir kaitinimo žvakės?
TS: Žinoma ne. Priešingai – lentynose atsiras naujų produktų, ypač su NTK prekės ženklu.
Kas atsitiks su automobilių sporte naudojamu logotipu?
TS: Automobilių sporto logotipas nesikeis, kad būtų išlaikytas aukštas prekės ženklo pripažinimas automobilių sporte. Jis vis dar gali būti naudojamas automobilių sporte / rėmime.
Ar įmonės rekvizitai išliks tokie patys (įmonių registro numeris, naudojimo sąlygos, banko informacija ir pan.)? Ar vardo pakeitimas atneša kokių nors radikalių pokyčių Platintojams, kurie yra jūsų Klientai?
TS: Bendrovės „GmbH“ atveju visos bendrosios sąlygos, pardavimo ir pristatymo sąlygos, sutartys ir visos su tuo susijusios įmonės teisės bei pareigos išliks nepakitusios. Įmonės komercinio registro numeris, MM kodas/PVM kodas, duomenų universaliojo numeravimo sistemos (DUNS) numeris ir banko sąskaitos rekvizitai taip pat nesikeis
„Niterra EMEA GmbH“ kaip „NGK SPARK PLUG EUROPE GmbH“ teisių perėmėja automatiškai perims visus teisinius klausimus. Taip yra todėl, kad būsimose naujose sutartyse turi būti nurodytas naujas įmonės pavadinimas. Šiuo metu tai bus vieninteliai pakeitimai mūsų Klientams.
Kas tiksliai pasikeis kalbant apie gaminius, asortimentą, pakuotes ir pan.?
TS: Prekės ir asortimentas nesikeis. Grafinis pakuotės dizainas ir prekės ženklo komunikacija išliks nepakitusi, bus keičiamas tik adresas.
Ar pasikeis įmonės aktyvumas internete?
TS: Nuo 2023 m. balandžio 1 d. EMEA svetainėje www.ngkntk.com bus pakeistas įmonės logotipas, atitinkamai pakoreguoti ir spalvų kodai.
Komunikacija socialiniuose tinkluose yra orientuota į konkrečias auditorijas ir atsižvelgiama į skirtingas perspektyvas. Todėl atskirų komunikacijos kanalų pokyčiai taip pat skirsis ir atrodys taip:
LinkedIn: Įmonės „LinkedIn“ paskyros pavadinimas į „Niterra EMEA GmbH“. Naujas įmonės logotipas bus nustatytas kaip paskyros nuotrauka.
YouTube: Įmonės „YouTube“ kanalo pavadinimas bus pakeistas į „Niterra EMEA GmbH“. Naujas įmonės logotipas bus nustatytas kaip paskyros nuotrauka.
Facebook & Instagram: Įmonės „Facebook“ ir „Instagram“ paskyros į „Niterra“ NEBUS pakeistos – bus pakeistas tik esamas įmonės logotipas, atsižvelgiant į NGK & NTK prekės ženklo komunikaciją. Tačiau paskyros informacija bus pakeista.
Vienintelis pakeitimas paskyrose – TekniWiki & Fanshop – įmonės logotipas ir galbūt spalvų modifikacijos.
Komentarai