Kuro filtrai – į ką atkreipti dėmesį montavimo metu?

3 lapkričio 2020, 15:16

Kodėl verta periodiškai keisti kuro filtrą?

Primenant klientams apie periodišką filtrų keitimą – verta prisiminti apie kuro filtrą. Tai itin svarbu, nes tiesioginio kuro įpurškimo, taigi ir aukšto slėgio laikais kuro filtras vaidina pagrindinį vaidmenį užtikrinant subtilios ir brangios įpurškimo sistemos patvarumą. Periodiškai nepakeitus filtro, ypač kompresinio uždegimo variklio atveju, vanduo gali prasiskverbti į aukšto slėgio sekciją. Tada vanduo sukelia pagreitintą bendradarbiaujančių dalių degradaciją. Keliolikos ar keliasdešimt zlotų sutaupymas, be žiemą pasunkinto dyzelinio automobilio (kurį sukelia užteršimas, bloginantis šalto filtro blokavimo temperatūrą) užvedimo, gali taip pat sukelti aukšto slėgio siurblio ar injektorių gedimą. Todėl verta nuvažiavus 20–30 tūkst. km arba kartą per metus kuro filtrą pakeisti nauju, net jei gamintojas siūlo ilgesnius keitimo intervalus

Jei keisti – tai kaip?

Keičiant kuro filtrą, ypatingą dėmesį reikia skirti sistemos nuorinimui. Tai ypač svarbu naudojant „common rail“ sistemą su kompresiniu uždegimu. Neturi būti leista net trumpalaikiam įpurškimo sistemos veikimui be kuro. Toks veiksmas gali sugadinti injektorius ir siurblį. CR sistemos nuorinimas yra gana paprastas techninės priežiūros darbas, jei laikomasi kelių taisyklių

Nerekomenduojama naudoti vadinamojo „savaiminio užvedimo“ įleidimo sistemai , kad palengvinti užvedimą. Būtent tokiu atveju veikiant be dyzelino, gali būti pažeista įpurškimo sistema. Kai kuriose transporto priemonėse montuojami įrenginiai, padedantys nuorinti sistemą po filtro pakeitimo; tokie įrenginiai gali būti rankiniai siurbliai, sumontuoti ant filtrų arba maitinimo laidų. Jei susiduriate su tokia sistema – perpumpuokite kurą, atlaisvindami ventiliacijos angas (ant filtro ar CR siurblio), kol kuras bus perpilamas be oro burbuliukų.

Automobiliuose, kurių bake sumontuotas žemo slėgio siurblys, nuorinimas atrodo šiek tiek paprastesnis. Daugeliu atvejų užtenka kelis kartus įjungti ir išjungti uždegimą, kad elektrinis siurblys užpildytų sistemą.

Keičiant kuro filtrą taip pat naudinga apsaugoti kuro žarneles nuo ištuštinimo, kuris įvyksta juos užspaudus prieš išmontuojant filtrą. Pats filtro kuru užpildymas taip pat patartinas transporto priemonėse, kuriose nėra elektrinio siurblio bake (tai sumažins oro kiekį sistemoje).

Neteisingai atliktas nuorinimas gali sukelti injektoriuose sąveikaujančių dalių porų susidėvėjimą arba aukšto slėgio siurblio lukštenimą/pasidengimą metalo dalelėmis.

Laikantis kelių svarbių taisyklių pakeičiant filtrą, viskas veiks tinkamai ir klientas nebegrįš į dirbtuve su pretenzija.

„KAMOKA“ kuro filtrų pasiūlymas

Patariant klientui pakeisti kuro filtrą, verta pagalvoti apie „KAMOKA“ pasiūlymą, kuriame šiuo metu yra net 156 kuro filtrų įvairiems automobilių modeliams, įskaitant: dėžių filtrus, linijų filtrus, filtrų kasetes ir filtrai su vandens jutikliais ar kuro šildytuvais. Dyzelinų filtrai, atsižvelgiant į transporto priemones, pasižymi higroskopinėmis ar vandenį atstumiančiomis savybėmis.

Aukštos kokybės filtravimo terpės naudojimas užtikrina mažą slėgio kritimą per visą eksploatavimo laiką ir taip garantuoja kuro teikimą tokiu kiekiu, kokias reikalingas variklio darbo parametrams gauti. Pakankamai aukštas filtravimo lygis užtikrina sudėtingos įpurškimo sistemos darbo saugumą. „KAMOKA“ filtrai taip pat tinkamai veikia su esančiais kure biokomponentais.

Daugiau informacijos  pas „KAMOKA“ platintojus.

KAMOKA platintojai Lietuvoje:

UAB „Autoera“ (http://autoera.lt)

UAB „Juta“ (https://www.juta.lt)

Kviečiame susisiekti su mumis dėl užsakymų.

Mateusz Bednarski, „KAMOKA“ techninis ekspertas 

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!