Automobiliai su mechanine pakaba dėl salono apkrovos gali būti įvairaus aukščio. Dėl skirtingos apkrovos šviesos srautas gali pakilti, tokiu būdu apakindamas kitus eismo dalyvius.
Kad nebūtų akinami artėjantys vairuotojai, labai svarbu užtikrinti tinkamą ksenono priekinių žibintų apšvietimo aukščio reguliavimą.
Dėl informacijos, gautos iš jutiklio, priekiniai žibintai gali judėti aukštyn ir žemyn, kad išlaikytų šviesos srautą tinkamame aukštyje.
Kada reikia keisti pakabos sistemos svirtį?
Yra įvairių problemų, susijusių su pakabos sistemos svirtimis. Štai 3 ženklai, įspėjantys apie susidėvėjusias svirtis:
- Sugedęs rutulinis guolis.
- Automobilio kontrolės praradimas dėl pažeidimų apatinėje pakabos dalyje.
- Susidėvėjusios svirties metalo-gumos įvorės.
Automobiliams, kuriuose priekinius žibintus galima automatiškai pakoreguoti aukštyn ir žemyn MOOG sukūrė tvirtinimo kniedes M6, kurios montuojamos ant svirčių (VV-WP-3640 / VV-WP-3645 / VV-WP-4871 / VV-WP-4872).
Todėl, kai yra sumontuoti ksenono žibintai, galima įrengti aukščio jutiklį be papildomos montavimo įrangos pirkimo.
Kaip pakeisti MOOG pakabos sistemos svirtį su aukščio jutikliu?
Jei kyla nesklandumų automobilio pakaboje, reikia atlikti toliau nurodytas procedūras:
- Užsukti kniedę ant įrankio galo.
- Įdėti paruoštą kniedę į iš anksto išgręžtą angą svirtyje.
- Užspausti ir sumontuoti kniedę.
- Atsukti įrankį nuo kniedės.
Kai kurie minėtų automobilių modeliai turi savaime išsilyginančius ksenono žibintus. Galima naudoti tvirtinimo svirtis, kurios yra automobiliuose, neturinčiuose savaime išsilyginančių ksenono lempų. Tokiu atveju jutiklius reikia montuoti ant svirčių, kad būtų galima reguliuoti priekinių žibintų aukštį vairuojant. ES ir MOOG svirtys turi montavimo angą, tačiau iki šiol dar neįtraukė į komplektaciją kniedės su M6 varžtu, reikalingu jutikliui pritvirtinti.
Tokiu būdu, dėka M6 kniedės, nereikia pirkti jokių papildomų dalių remonto užbaigimui.
Instrukcija skirta modeliams su ksenono žibintais „FORD Focus II“, „C-Max“, „VOLVO C30“, „C70 II“, „S40 II“, „V50“ (VV-WP-3640 / VV-WP-3645 / VV-WP-4871 / VV-WP-4872).
Komentarai