Naujajame „Chevrolet“ modelyje yra sumontuoti „Brembo“ anglies – keramikos stabdžiai. Įspūdingų parametrų automobilis „Camaro Z/28“ naudoja įmonės „Brembo“ patirtį, įgytą Formulės – 1 lenktynėse.
Pakeitimų važiuoklėje dėka, Z/28 gali pasiekti šoninę apkrovą iki 1,08 g. Stabdymo metu automobilis yra pajėgus sukurti apkrovą iki 1,5 g. Tai yra būtent „Brembo“ stabdžių sistemos dėka, šios įmonės anglies – keramikos stabdžių diskai yra sumontuoti priekyje 394 x 36 mm dydžio ir gale 390 x 32 dydžio.
Anglies – keramikos stabdžių diskai sveria beveik pusė tiek, kiek įprasti, pagaminti iš ketaus, stabdžių diskai. Stabdymo metu, šių stabdžių diskų trinties koeficientas padidėjo 10 %, o darbinė temperatūra sumažėjo 5 %, palyginus su įprastais stabdžių diskais.
„Monoblock“ suportai – su šešiais stūmokliais priekyje ir keturiais stūmokliais gale, yra suprojektuoti taip, kad kuo labiau sumažėtų svoris ir pasipriešinimas. Tai yra kiečiausi iš naudojamų suportų, atsparūs terminiam iškraipymui ir dideliam sukimo momentui.
– „Mes labai didžiuojamės tuo, kad galime įtraukti „Camaro Z/28“ į savo „portfolio“ ir toliau būti „Chevrolet“ strateginiu partneriu.“ – teigia Dan Sandberg, „Brembo“ prezidentas Šiaurės Amerikoje.
„Brembo“ savo produkciją tiekia šiems „General Motors“ automobiliams: „Buick“ („Regal GS“), „Cadillac“ („XTS“, „CTS-V“ ir „ATS“) ir „Chevrolet“ („Camaro SS“, „ZL1“, „Corvette ZR1“ ir „C7 Stingray“).
Komentarai