Oro srauto matuoklė matuoja oro kiekį patenkantį į įsiurbimo kolektorių ir informaciją perduoda variklio kompiuteriui ECU. Oro srauto matuoklės perduodamas signalas naudojamas įpurškiamam kuro kiekiui. Oro srauto matuoklės dėka yra mažinamos kuro sąnaudos ir išmetamųjų dujų kiekis.
Kodėl genda oro srauto matuoklės?
Nešvarumai yra pagrindinė oro srauto matuoklių gedimo priežastis. Su oru patenkančios dulkės ir kiti smulkūs nešvarumai gadina oro srauto matuoklę ir galiausiai ji sugenda.
Sugedus oro srauto matuoklei vairuotojas gali pajausti nelygų variklio darbą esant laisvoms apsukoms, arba variklis gali netgi užgesti. Dažnai jaučiamos padidėjusios kuro sąnaudos. Gedimo priežastys:
· Pažeista plunksna;
· Mechaniniai pažeidimai;
· Oro srauto matuoklės padėties pakeitimas.
Gedimų požymiai:
· Prietaisų skydelyje užsidega variklio lemputė;
· Variklis netenka galios;
· Netolygus variklio darbas;
· Variklio vibracija;
· Variklio apsukų pakitimai.
Problemų, susijusių su oro srauto matuokliu, sprendimas:
· Prijunkite diagnostinį įrenginį ir patikrinkite klaidas;
· Patikrinkite oro srauto matuoklės kontaktus;
· Patikrinkite ar oro srauto matuoklės korpusas neturi mechaninių pažeidimų;
· Patikrinkite ar oro srauto matuoklės plunksna neturi mechaninių pažeidimų
· Patikrinkite oro srauto matuoklės įtampą įjungus degimą, ji turėtų būti 7,5 – 14V;
· Patikrinkite oro srauto matuoklės įtampą ir išėjimo dažnį dirbant varikliui, rodmenys turėtų būti 0 – 5V, 0 – 12.000 Hz.
„Delphi“ gamina oro srauto matuokles pirminiam montavimu nuo 1970 metų. „Delphi“ priklauso 30 patentų, susijusių su oro srauto kiekiu, temperatūra ir T – comp technologija. Šiuo metu „Delphi“ tiekia 50 milijonų oro OE srauto matuoklių net 500 automobilių modelių.
„Delphi“ oro srauto matuoklės, gaminamos antrinei rinkai, atitinka tuos pačius OE standartus.
Komentarai