„Febi“ sprendimai: Variklio tvirtinimo pagalvės diagnostika

12 lapkričio 2023, 22:39

Variklio pagalvė skirta išlaikyti pavaros sistemą fiksuotoje vietoje, ir ji atlieka kitą svarbią užduotį. Ji yra atsakinga už variklio vibracijų, kurios gali sukelti diskomfortą vairuotojui ir keleiviams, perdavimo automobilio kėbului ribojimą. Žemiau rasite „febi“ specialistų patarimus dėl susidėvėjusio variklio pagalvės diagnostikos.

Simptomai, rodantys susidėvėjusią variklio pagalvę

Kai automobilis važiuoja tuščiąja eiga, įjungus neutralią pavarą, ant prietaisų skydelio, dujų pedalo, stabdžių pedalo, sankabos pedalo, vairuotojo ir keleivio sėdynių jaučiami vibracijos/trūkčiojimai. Be to, girdimas aiškus „zvimbiantis“ triukšmas.

Kodėl susidėvi variklio pagalvė?

Dėl nuolatinių temperatūros svyravimų, šildymo ir vėsinimo guminis elementas suyra. Tai savo ruožtu sukelia pernelyg didelį variklio tvirtinimo pagalvės judėjimą.

Kaip įsitikinti, kad variklio pagalvė sukelia vibraciją?

Įsitikinkite, kad vibraciją sukelia variklio tvirtinimo pagalvė. Padidinkite variklio greitį, kad pamatytumėte, ar triukšmas dingsta arba nepasikeičia tonas. Paprašykite, kad antrasis asmuo padėtų, naudodamas svirtį, kad daugelyje sričių paspaustų variklio laikiklį. Jei triukšmas išnyksta, pakeiskite variklio tvirtinimo pagalvę.

Daugiau informacijos galima rasti svetainėje partsfinder.bilsteingroup.com

„Febi“ 33986 pagalvės naudojimas: „Renault Clio 3“, „Modus“

Variklis: K9K

Pavarų dėžė: JA5, JR5

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!